katrine26 skriver:
Lige et spørgsmål. Alle steder jeg læser om det at være gravid står der at man for ømme bryster. gælder det også vis det bare er ens brystvoter som er ømme. er gået 9 dage over tid er på 10 dag om ca. 17 min har ingen symtomer på at jeg er gravid vis jeg skal gå efter det jeg har læst.
Har dog som tidligt skrevet ømme brystvoter og rigtig ondt i min lænd. men det kan jo også bare være tegn på at min mens er på vej. ved ikke er rigtig i tvilv. Jeg syntes det er rigtigt sjovt i de sidste 4 mdr hvor vi har prøvet at blive gravide ( er i gang med 5 mdr.) har vi ventet i spændt på om min mens kom og har op til flere gange troede ca. 80% på at nu var det nu men hvergang kom min mens. men denne gang hvor jeg er gået 10 dage over tid, er jeg 95% sikker på at jeg ikke er gravid. syntes det er meget mærkeligt.
Jeg har selv ventet forgæves på min mens i op til 46 dage! Og jeg havde masser af symptomer, oppustethed, ømme bryster, øm i underlivet osv. osv. Så jeg ved hvordan du har det, tro mig!
Det var dybt frustrerende - jeg følte ikke rigtig nogen forstod hvordan jeg havde det, medmindre de selv stod i samme situation.
Det var en lettelse for mig, at stoppe med at gå og håbe hele tiden. På et tidspunkt besluttede min forlovede og jeg, at vi ville stoppe med at fokusere på det hver måned, og i stedet vente til der var gået en del måneder med at "tro på det skete" - vi gav faktisk lidt op, selvom det lyder lidt underligt. Vi synes bare begge det var for hårdt og anstrengende at gå og håbe og satse intenst hver måned. Den måned vi træffede den beslutning, blev jeg gravid.......
Jeg håber det snart lykkes for jer 
Anmeld