den bliver ved med at være negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Rikkemor89

Hej min mens den er nogen gange gået 4 mdr over tid. Men lad os da håbe om nogen dage der er der 2 streger på en test.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

katrine26

baby2010 skriver:

Jeg har selv oplevet udebleven mens uden graviditet. Rigtig mange af mine veninder oplever det ofte i forbindelse med at de prøver at blive gravide. Det viser sig desværre som regel, at de ikke er gravide.

Hcg tallet fordobles dagligt, så jeg tror ikke du er gravid, hvis du bliver ved med at få negative tests... Selvfølgelig findes der undtagelser, men du burde kunne se det på en test nu, hvis du var gravid.

Hvis jeg var dig ville jeg stoppe med at teste og vente på din mens - og se frem til næste måned, hvor du jo får et forsøg mere!

Jeg for dig

Ok. tror heller ikke jeg er gravid, men det er dybt frustrerende at min mens ikke er kommet. for det vil jo sige at jo længer der går før den kommer jo længer tid er der til jeg får min æl og en chance til for at blive gravid.

Men væbner mig med tålmodighed der er jo ikke andet at gøre.

Anmeld

9. oktober 2009

katrine26

Karo skriver:

Jeg gik også 14 dage over ved min første graviditet før jeg havde en positiv test. Så der er desværer intet andet at gøre end at vente og se tiden an

ok. nej der er ikke andet at gøre.

Anmeld

9. oktober 2009

katrine26

Lige et spørgsmål. Alle steder jeg læser om det at være gravid står der at man for ømme bryster. gælder det også vis det bare er ens brystvoter som er ømme. er gået 9 dage over tid er på 10 dag om ca. 17 min har ingen symtomer på at jeg er gravid  vis jeg skal gå efter det jeg har læst.

Har dog som tidligt skrevet ømme brystvoter og rigtig ondt i min lænd. men det kan jo også bare være tegn på at min mens er på vej. ved ikke er rigtig i tvilv. Jeg syntes det er rigtigt sjovt i de sidste 4 mdr hvor vi har prøvet at blive gravide ( er i gang med 5 mdr.) har vi ventet i spændt på om min mens kom og har op til flere gange troede ca. 80% på at nu var det nu men hvergang kom min mens. men denne gang hvor jeg er gået 10 dage over tid, er jeg 95% sikker på at jeg ikke er gravid. syntes det er meget mærkeligt.

Anmeld

10. oktober 2009

baby2010

katrine26 skriver:

Lige et spørgsmål. Alle steder jeg læser om det at være gravid står der at man for ømme bryster. gælder det også vis det bare er ens brystvoter som er ømme. er gået 9 dage over tid er på 10 dag om ca. 17 min har ingen symtomer på at jeg er gravid  vis jeg skal gå efter det jeg har læst.

Har dog som tidligt skrevet ømme brystvoter og rigtig ondt i min lænd. men det kan jo også bare være tegn på at min mens er på vej. ved ikke er rigtig i tvilv. Jeg syntes det er rigtigt sjovt i de sidste 4 mdr hvor vi har prøvet at blive gravide ( er i gang med 5 mdr.) har vi ventet i spændt på om min mens kom og har op til flere gange troede ca. 80% på at nu var det nu men hvergang kom min mens. men denne gang hvor jeg er gået 10 dage over tid, er jeg 95% sikker på at jeg ikke er gravid. syntes det er meget mærkeligt.

Jeg har selv ventet forgæves på min mens i op til 46 dage! Og jeg havde masser af symptomer, oppustethed, ømme bryster, øm i underlivet osv. osv. Så jeg ved hvordan du har det, tro mig!

Det var dybt frustrerende - jeg følte ikke rigtig nogen forstod hvordan jeg havde det, medmindre de selv stod i samme situation.

Det var en lettelse for mig, at stoppe med at gå og håbe hele tiden. På et tidspunkt besluttede min forlovede og jeg, at vi ville stoppe med at fokusere på det hver måned, og i stedet vente til der var gået en del måneder med at "tro på det skete" - vi gav faktisk lidt op, selvom det lyder lidt underligt. Vi synes bare begge det var for hårdt og anstrengende at gå og håbe og satse intenst hver måned. Den måned vi træffede den beslutning, blev jeg gravid.......

Jeg håber det snart lykkes for jer

Anmeld

10. oktober 2009

katrine26

baby2010 skriver:

Jeg har selv ventet forgæves på min mens i op til 46 dage! Og jeg havde masser af symptomer, oppustethed, ømme bryster, øm i underlivet osv. osv. Så jeg ved hvordan du har det, tro mig!

Det var dybt frustrerende - jeg følte ikke rigtig nogen forstod hvordan jeg havde det, medmindre de selv stod i samme situation.

Det var en lettelse for mig, at stoppe med at gå og håbe hele tiden. På et tidspunkt besluttede min forlovede og jeg, at vi ville stoppe med at fokusere på det hver måned, og i stedet vente til der var gået en del måneder med at "tro på det skete" - vi gav faktisk lidt op, selvom det lyder lidt underligt. Vi synes bare begge det var for hårdt og anstrengende at gå og håbe og satse intenst hver måned. Den måned vi træffede den beslutning, blev jeg gravid.......

Jeg håber det snart lykkes for jer

ja det er ikke en sjov periode jeg er i lige nu. vil rigtig gerne kunne lægge tanker om at blive gravid på hylden bare for en mdr eller to.Men hvergang jeg siger til min kæreste at nu gider jeg ikke tænke på det mere fordi jeg syntes det snart står mig ud af halsen gå der ikke mange timer så popper der nye tanker op.

Er også overbevist om at jeg ikke er gravid denne gang og grunden til mig mens ikke er komme er fordi jeg tænker for meget på det.

Sjovt du siger det, syntes også jeg er lidt alene om alle disse tanker ( min kæreste er dog meget forståene ) men kropmæssigt gå han jo ikke det samme igennem som mig. Det var også derfor jeg valgte at blive medlem herinde for at kunne snakke med nogle som muligvis har gået noget lig igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.