den bliver ved med at være negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

katrine26

Hej er der nogle som kan svare mig på hvorfor en gt bliver ved med at være negativ når nu ens mens er udeblevet i 9 dage. er der andre som har oplevet det.?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

mariamiss6

hej, så lykkedes det....

Tja jeg har faktisk prøvet det. Jeg gik selv 2 uger over tid engang, tog en negativ test, og 4 timer senere styrtblødte jeg, hvilket jeg blev ved med i et par dage. Det var rigtig slemt, og jeg var voldsomt syg...

Altså det kan jo være fordi du måske har været gravid, meget kort, så HCG niveauet ikke er højt nok, og at du så vil abortere senere....

Det kan også være at din krop tror den er gravid, eller din krop måske er lidt stresset, og så udsætter din mens....

Jeg ved ikke om man kan få en negativ test hvis man er gravid uden for livmoderen...

Anmeld

9. oktober 2009

katrine26

mariamiss6 skriver:

hej, så lykkedes det....

Tja jeg har faktisk prøvet det. Jeg gik selv 2 uger over tid engang, tog en negativ test, og 4 timer senere styrtblødte jeg, hvilket jeg blev ved med i et par dage. Det var rigtig slemt, og jeg var voldsomt syg...

Altså det kan jo være fordi du måske har været gravid, meget kort, så HCG niveauet ikke er højt nok, og at du så vil abortere senere....

Det kan også være at din krop tror den er gravid, eller din krop måske er lidt stresset, og så udsætter din mens....

Jeg ved ikke om man kan få en negativ test hvis man er gravid uden for livmoderen...

ja det kan godt være det er det. har bare aldrig prøvet at mens er udeblevet og syntes ikke jeg er særlig stresset. men der er jo ikke andet at gøre en af se tiden an.

Anmeld

9. oktober 2009

mariamiss6

katrine26 skriver:

ja det kan godt være det er det. har bare aldrig prøvet at mens er udeblevet og syntes ikke jeg er særlig stresset. men der er jo ikke andet at gøre en af se tiden an.

desværre nej. Men hvis du ikke har fået mens inden for den næste uges tid, og testene stadig er negative, så ville jeg gå til lægen, for det kunne jo være at der var kuk i et eller andet....

Ventetiden er så ulidelig, kan godt forstå du søger svar... HVis du stadig har bryg for mere respons imorgen, så prøv at hive tråden op igen efter 19 imorgen, så skal der nok være flere der ser du har skrevet.

Anmeld

9. oktober 2009

katrine26

mariamiss6 skriver:

desværre nej. Men hvis du ikke har fået mens inden for den næste uges tid, og testene stadig er negative, så ville jeg gå til lægen, for det kunne jo være at der var kuk i et eller andet....

Ventetiden er så ulidelig, kan godt forstå du søger svar... HVis du stadig har bryg for mere respons imorgen, så prøv at hive tråden op igen efter 19 imorgen, så skal der nok være flere der ser du har skrevet.

ja det er ikke sjovt at vente på svar.

ja det må jeg gøre der er ikke andet få en at søge læge vis det ikke kommer.

Anmeld

9. oktober 2009

mariamiss6

Jeg vil luske op i min seng.... godnat til dig, og sov godt, når du kommer så langt

Anmeld

9. oktober 2009

TbCp

katrine26 skriver:

Hej er der nogle som kan svare mig på hvorfor en gt bliver ved med at være negativ når nu ens mens er udeblevet i 9 dage. er der andre som har oplevet det.?.

Jeg gik 14 dage over tid inden jeg fik en positiv g-test ved lægen

Anmeld

9. oktober 2009

katrine26

ok. er bare ved at blive frustret over at den ikke er kommet vis jeg ikke er gravid har lige snakket med min læge og sagde at min mens aldrig havde være så meget over tid. men han ville også kun tage en tis prøve på mig, men dem som jeg selv har taget har jo været negative så det kunne sådan set være lige meget at bruge min tid for at tage til lægen.

Spørgsmål. havde du før de 14 dage taget en gt som var negativ.?.

Anmeld

9. oktober 2009

baby2010

Jeg har selv oplevet udebleven mens uden graviditet. Rigtig mange af mine veninder oplever det ofte i forbindelse med at de prøver at blive gravide. Det viser sig desværre som regel, at de ikke er gravide.

Hcg tallet fordobles dagligt, så jeg tror ikke du er gravid, hvis du bliver ved med at få negative tests... Selvfølgelig findes der undtagelser, men du burde kunne se det på en test nu, hvis du var gravid.

Hvis jeg var dig ville jeg stoppe med at teste og vente på din mens - og se frem til næste måned, hvor du jo får et forsøg mere!

Jeg for dig

Anmeld

9. oktober 2009

Karo

Jeg gik også 14 dage over ved min første graviditet før jeg havde en positiv test. Så der er desværer intet andet at gøre end at vente og se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.