Kunne det være dig?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2017

sjk1290

Profilbillede for sjk1290
ønskebørn74 skriver:

Er 42 bor på Nordfyn og efter 12,5 års kamp, med de fleste typer fertilitetsbehandling lykkedes det endelig og vi fik tvillinger. Har mange interesser og altid klar til en kop kaffe eller te. 

Glemte helt at spørge dig hvordan det så lykkedes for jer til sidst? Fik i tvillingerne på hjælp og var det reagens eller? Hvis det er ok jeg spørg. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

5. juli 2017

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
sjk1290 skriver:

Hvor er det dejligt at høre, af hjertet tillykke med de to små mirakler, det er dejligt at læse. 

Bor selv på Søndersø landevejen lige før morud, så det er ikke langt fra. 

Med dem der efterhånden har skrevet på denne tråd, tegner sig efterhånden et tydeligt billede af at jeg ikke er ene om den lidt ensomme del indimellem. 

Måske man skulle samle alle disse skønne mennesker en dag til en hyggelig kop kaffe og en sludder, måske en fin start på gode og nye bekendtskaber. 

Vi bor SÅ tæt på hinanden. Bor i Veflinge... ��

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

5. juli 2017

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
sjk1290 skriver:

Glemte helt at spørge dig hvordan det så lykkedes for jer til sidst? Fik i tvillingerne på hjælp og var det reagens eller? Hvis det er ok jeg spørg. 

Selvfølgelig må du det. Men det er en LANG omgang du kan få over en skænk. 

Men under min profil kan du finde mine tråde fra en del af forløbet. Jeg har PCOS i den helt svære ende...

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

7. juli 2017

sjk1290

Profilbillede for sjk1290
ønskebørn74 skriver:

Vi bor SÅ tæt på hinanden. Bor i Veflinge... ��

Ja, hold da op, så bor vi ikke langt fra hinanden da, så må vi udveksle fertilitetserfaringer over en skænk. 

Knap så dejligt med dit PCOS, men såå dejligt at se at trods sygdom og modgang så kan det altså godt lykkedes, det er bare om at hænge i. 

Så er det da bare om at finde tid og så stikke hovederne sammen, den er jeg frisk på det er helt sikkert. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+