Skriver et lidt måske spøjst oplæg i nogens øjne, men jeg er simpelthen helt på herrens mark.
Jeg er 36 år og min mand og jeg har prøvet de sidste 6 år at blive gravide. Jeg ender ud med at blive fyret fra min ellers fine lederstilling jeg lagde alle kræfter og tid i, men som endte med at vise takken ved en fyreseddel. Jeg er nu på sygedagpenge da vores sidste forsøg endte i graviditet med medicinsk abort i uge 9!
Jeg blev efterfølgende clearet til en ny omgang og denne endte også i graviditet men har så idag fået tallene på min blodprøve hvilket ligger på sølle 33 så den er lukket der! Jeg skal nu vente til næste blodprøve om et par dage men udsigterne er skidte.
Jeg har ikke nogle veninder at tale med dette om da den eneste gode veninde jeg har haft, en gammel skoleveninde siden konfirmationsalderen og jeg er vokset fra hinanden og dermed har sluttet vores venskab. Hun blev meget egocentreret og vred på hendes gamle dage og jeg fik gentagne gange kun ubehageligheder smidt i hovedet når vi mødtes. Jalousi over mit ellers gode liv, hus mand og hvad der dertil hører udover manglen på børn, men kort fortalt så var jeg for god en pige til at finde mig i det og efter møje overvejelser og stor opbakning fra familien måtte jeg stoppe venskabet med hende.
Det efterlader nu mig alene hjemme hver dag på sygedagpenge uden veninder eller andet at tage ud til, nogle der forstår den situation man befinder sig i og som kunne være interesseret i en kop kaffe i ny og næ som måske mangler en at snakke med som jeg.
Jeg er meget positiv at natur og finder altid glæde i at behage andre, men nu mærker jeg for alvor at det er på tide også at behage mig selv og få lidt socialt samvær med andre end min familie som jo også lider under det min mand og jeg går igennem.
Sidder der en derude som er bosat på Fyn i nærheden af Odense eller Middelfart kanten eller i de omkringliggende egne aom ligesom jeg mangler en "mødregruppe" for ikke mødre endnu, så lad mig endelig høre her eller på mail sjk-bpr@hotmail.com eller tlf. 50593887
Anmeld
Citér