Hej kære mødre!
Jer ved ikke om jeg måske virker lidt dum, ved dette spørgsmål, men jeg er fuldtid alenemor, som konstant bonger mig selv oven i hovedet og overanalysere alting, i frygten for at fejle min søn. Og denne ændring der er kommet mht når jeg henter ham i vuggestuen, er jeg i tvivl om er helt okay? Sunes pædagogerne en gang i mellem kigger skævt til mig ..
Før når jeg hentede min søn, blev han glad for at se mig, og kom som regel over og sagde Hej og så kunne han en gang i mellem godt finde på lige at løbe lidt rundt igen.
Nu kigger HAn bare på mig, smider hvad han har gang i, og løber den anden vej, andre gange bliver han sur og smider sig ned. I dag var det virkeligt slemt og han var meget sur hele vejen hjem, men han var også enormt træt og var nødt til at blive puttet lidt tidligere.
Synes bare nogle af pædagogerne kigger lidt skævt til mig når jeg henter min søn. Nogle af dem undgår helt at snakke ned mig, hvis jeg ikke selv bliver ved med at finde initiativet, men det er ret lukkede svar jeg får tilbage, de er mest de studerende eller ældre pædagoger . Dem midt i mellem kan sagten stå og fortælle en masse on hvad de har livet osv.
Bliver snart kaldt til en opfølgende samtale inde sommerferien, og på en eller anden måde er jeg enormt nervøs for den? Men de har aldrig fortalt noget dårligt omkring min søn? I onsdags gav de f.eks meget udtryk for at han havde været helt vild glad den dag, og jeg gpr hjem og tænker Over tingende, og tænker straks "jamen plejer han ikke at være det? Synes de ikke han normalt virker glad?" Synes min usikkerhed er ekstrem lige for tiden
det skal måske lige siges jeg lige er startet i noget krigserhjælp m, da jeg var igennem en traumatiserende oplevelse sidste år omkring min søn og hans far, og min familierådgiver og psykolog er ved at starte noget samarbejde op, O forhold til jeg skal have støtte til at tro mere på mig selv, men lige nu har jeg bare lige brug for måske at høre om der er helt normalt .. og en opfølgende samtale? Synes ikke jeg har hørt de andre forældre skal det ..
beklagwr stavefejl, skriver det halvt søvndrukken, så hvis det virker forvirrende er det nok derfor, har bare en masse tankemylder i dag ..