Anonym skriver:
Sagen er den at min kæreste og jeg tilbage i vinters da der var højtryk på vores liv og der skete rigtigt mange ting (huskøb, hundehvalp, uddannelser og nye jobs) besluttede os for at begynde PB til november i år. Det var mest mig der freakede lidt ud og slet ikke kunne overskue det i den nærmeste fremtid. Men, men, men... NU er jeg bare såååå skruk, har jeg været i flere år, men det er rigtigt slemt nu syntes jeg! Kan ikke se nogen som helst grund til at vi skal vente, men manden har sat sig i hovedet at nu hedder det PB oktober-november og det kan der ikke rigtigt rykkes på 
Kan i se nogen grund til at vi skal vente eller har i nogle gode råd/argumentationer jeg kan bruge til at overbevise ham? Eller skal jeg bare bide det i mig og vente til oktober? Har prøvet at sige at man aldrig ved hvor lang tid der kan gå og baby kommer jo ikke dagen efter vi beslutter os for at starte PB, men han er overbevist om det komme til at gå hurtigt og at jeg ikke kan bruge det som argument.
Hej 
kan godt forstå dig, det er ikke sjovt og vente når man vil med det samme 
Men vil sige du må vente til hann også er med 
Men har et råd til dig som er at smide p-p, spiral eller lignende hvis du bruger det som prevention, og so bruge kondom i stedet, da det for mange kvinder tager noget tid til der er styr på cyklus igen. Nu ved jeg ikke om du bruger noget af det, men hvis 
Så har du i hvert faldt gjort dit for at din krop i hvertfaldt er klar til okt-nov
men vil råde dig til selvfølgelig tale med din kæreste om han har det ok med det.
Synes også det er godt du fortæller hanat man kan ikke vide hvor hurtigt man bliver gravid. Alderen spiller også en stor rolle for frugtbarheden, nu ved jeg ikke jeres alder.
Held og lykke
Anmeld
Citér