Nogle der kender til kontant hjælps regler for par

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2017

B&J

Sandratoft skriver:

Hvis den er lukket for dig, så er det vel heller ikke en fælleskonto? 

Jo den er lukket for mig resten kan jeg godt se fælles konto og børnepenge men den er jeg ikke en del af. 

Det er fordi jeg får ledig og jeg ved jeg har et helt år igen men man skal have spurgt på kommunen fordi hvad nu hvis der ikke kommer et arbejde selv om jeg søger og søger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2017

migxher

B&J skriver:

Jo den er lukket for mig resten kan jeg godt se fælles konto og børnepenge men den er jeg ikke en del af. 

Det er fordi jeg får ledig og jeg ved jeg har et helt år igen men man skal have spurgt på kommunen fordi hvad nu hvis der ikke kommer et arbejde selv om jeg søger og søger 

Jeg ved ikke lige hvad du mener med at den er lukket for dig men stadig en fælles konto. De tæller alle kontoer med der står i dit navn, så enkelt er det og dem kan du se ved at  gå ind på dine skatte oplysninger på skat.dk, Det er også der inde din sagsbehandler får informationerne om hvilke kontoer du har.

Da jeg søgte kh fik jeg en liste over kontoer med hjem som de ville se konto udskrifter på, Det var de kontoer de kunne se på mine skatte oplysninger/skat.dk  

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis den er lukket for dig, så er det vel heller ikke en fælleskonto? 

Nej ikke på nuværende tidspunkt. 

Var mere fordi vi gerne ville slå alle kontoerne sammen for at få et bedre overblik 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Flomama

Folk vrøvler lidt ts  

Som samlevende må i have op til 20.000 kr (10 pr mand) i må ikke have større værdier (ny bil, sommerhus, båd osv) 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

Folk vrøvler lidt ts  

Som samlevende må i have op til 20.000 kr (10 pr mand) i må ikke have større værdier (ny bil, sommerhus, båd osv) 

Okay super.  Tusind tak ��. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.