Respekt for de handicappede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bruger i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.350 visninger
27 svar
41 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2017

Sandratoft

Profilbillede for Sandratoft
Alma 26/6-14 Laura 8/6-18

Jeg er lidt nysgerrig

Kan i finde på at holde på en handicap p plads, "hvis det bare lige var i 5 min"? Og hvad med handicaptoiletter? 

Jeg selv holder aldrig på handicap p pladser, først og fremmest fordi de handicappede har brug for den, men også fordi jeg ikke gider have en bøde. Handicap toiletter er en helt anden sag åbenbart, har tit taget mig selv i at bruge handicap toilet hvis det er ledigt 

Hvad gør i? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. juni 2017

Chris87

Ingen af delene .

Min kæreste er handicappet og ser tit problematikken i det hele

Anmeld Citér

26. juni 2017

Lillefis90

Profilbillede for Lillefis90

Jeg kan en gang imellem godt finde på at tage handicaptoilettet, men det er også hvis jeg virkelig er presset, så der skal virkelig meget til.

Det kan tælles på 1 hånd, hvor mange gange jeg har gjort det, men det er sket.

Parkeringspladsen for handicappet kunne jeg aldrig nogensinde finde på at tage.

Anmeld Citér

26. juni 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg bruger handicaptoilet fra tid til anden, men aldrig parkeringspladsen og selv hvis man ikke fik bøder ville jeg ikke bruge p-pladsen.

Men der er også forskel på de to ting. Handicaptoiletter er til for alle, men er indrettet til handicappede og de bør også have fortrinsret. P-pladserne derimod er reserveret til handicappede.

Og jeg ved Dansk Handicapforbund ser på det på samme måde, for det har været oppe som dilemma i Mads og Monopolet hvor de havde spurgt forbundet om deres holdning

Anmeld Citér

26. juni 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor

Jeg er nok lidt dobbeltmoralsk.. Kunne aldrig drømme om at parkere på en handicap p plads, men kan godt finde på at bruge toilettet hvis jeg virkelig skal tisse. Men synes på en måde der er lidt forskel, ved ikke om det bare er mig. Men det tager max 2 minutter at tisse en hurtig tår, mens det at tage en parkeringsplads i mine øjne er til langt større gene og besvær i længere tid.. Burde nok ikke gøre det, men nogen gange er det vel bedre end at tisse på gulvet 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor

Hov, men jeg bruger kun handicap toilet hvis de andre er optagede, men der ikke ellers er kø..

Anmeld Citér

26. juni 2017

Sandratoft

Profilbillede for Sandratoft
Alma 26/6-14 Laura 8/6-18
IenFart skriver:

Jeg bruger handicaptoilet fra tid til anden, men aldrig parkeringspladsen og selv hvis man ikke fik bøder ville jeg ikke bruge p-pladsen.

Men der er også forskel på de to ting. Handicaptoiletter er til for alle, men er indrettet til handicappede og de bør også have fortrinsret. P-pladserne derimod er reserveret til handicappede.

Og jeg ved Dansk Handicapforbund ser på det på samme måde, for det har været oppe som dilemma i Mads og Monopolet hvor de havde spurgt forbundet om deres holdning

Vidste faktisk ikke at det forholdte sig sådan med handicap toiletter 

Anmeld Citér

26. juni 2017

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige
Sandratoft skriver:

Jeg er lidt nysgerrig

Kan i finde på at holde på en handicap p plads, "hvis det bare lige var i 5 min"? Og hvad med handicaptoiletter? 

Jeg selv holder aldrig på handicap p pladser, først og fremmest fordi de handicappede har brug for den, men også fordi jeg ikke gider have en bøde. Handicap toiletter er en helt anden sag åbenbart, har tit taget mig selv i at bruge handicap toilet hvis det er ledigt 

Hvad gør i? 

Jeg kan godt finde på at tage handicaptoilettet hvis det er ledigt og jeg er presset. - Eller hvis det er min datter der skal tisse. Når vi er ude får hun som regel ikke sagt til i god tid, så når hun siger til så er det NU hun skal tisse. 

http://lb3f.lilypie.com/9GQGp2.png

Anmeld Citér

26. juni 2017

LilleAsMor

Profilbillede for LilleAsMor

Nej til p-plads. Ja til toilettet. 

Mange gange er det også der, hvor puslerpladsen er indrettet...

Anmeld Citér

26. juni 2017

nielsen80

Profilbillede for nielsen80

Nej til p-plads, ja til toiletter, hvis jeg virkelig skal tisse og der er kø ved alm. Efter min anden fødsel døjer jeg lidt med inkonsistens, så når jeg mærker, jeg skal tisse, skal det gå ret stærkt. Så føler mig lidt berettiget til at bruge handicaptoilettet, da jeg ellers ville tisse i bukserne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+