Lykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2017

Mariia4

Thilde86 skriver:

Det forstår jeg godt. Hvornår mistede I? Og hvlr langt var du henne da?

Det var i august 2016 da jeg var 8 uger henne, 2 dage inden vi havde bestil tid til scanning   Så krydser alt hvad jeg ejer og har på det går godt denne gang  har fundet en klinik der scanner når man er 5+5 så dem bestiller vi nok en tid ved inden vores ferie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2017

voreslillemus

Juuuhuu - kæmpe tillykke til jer !!! 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Thilde86

Mariia4 skriver:

Det var i august 2016 da jeg var 8 uger henne, 2 dage inden vi havde bestil tid til scanning   Så krydser alt hvad jeg ejer og har på det går godt denne gang  har fundet en klinik der scanner når man er 5+5 så dem bestiller vi nok en tid ved inden vores ferie 

Det forstår jeg godt, det bliver da super spændende. Du må endelig opdatere med hvordan det går 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Mariia4

voreslillemus skriver:

Juuuhuu - kæmpe tillykke til jer !!! 

Tusind tak, tror slet ikke vi helt har forstået at det er lykkes efter så lang tid 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Mariia4

Thilde86 skriver:

Det forstår jeg godt, det bliver da super spændende. Du må endelig opdatere med hvordan det går 

Det må du endelig også 

Anmeld Citér

26. juni 2017

voreslillemus

Mariia4 skriver:

Tusind tak, tror slet ikke vi helt har forstået at det er lykkes efter så lang tid 

Det kan jeg godt forstå - det tog også os noget tid, så da det så lykkedes var det bare helt vildt 

Anmeld Citér

27. juni 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Thilde86 skriver:

Man kan oftest allerede når man er 6+0, dog kun hvis det er en indvendig scanning - udvendigt kan man først senere.

Men de anbefaler at man venter til 7+ eller 8+, da der er en risiko for at man ikke kan se det endnu ved 6+0, og man derfor bliver bekymret, måske uden grund, fordi man bare ikke er langt nok henne til at se det.

Vi har bestilt to, en til når jeg er 6+0 og en når jeg er 8+3, så hvis vi ikke kan se det til den første skulle vi i hvert fald til den sidste.

Okay, det giver god mening... tak for dit svar 

Og held og lykke med graviditeten 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Mariia4

Thilde86 skriver:

Har i været til scanning? 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Thilde86

Har i været til scanning? 

Jeps vi var til tidlig scanning søndag eftermiddag og så det fineste lille hjerte banke meget kraftigt, og hørte endda også hjertelyd - det var så stort  Og baby sidder præcis hvor den skal, og alt er godt 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Mariia4

Thilde86 skriver:

Jeps vi var til tidlig scanning søndag eftermiddag og så det fineste lille hjerte banke meget kraftigt, og hørte endda også hjertelyd - det var så stort  Og baby sidder præcis hvor den skal, og alt er godt 

Hvor er det fantastisk, stort tillykke  håber vi er ligeså heldige på lørdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.