Lykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
22 svar
21 synes godt om
26. juni 2017

Mariia4

Efter 1 år og 9 måneder og en spontan abort for 1 år siden, har jeg her til morgen lavet denne  Vi har været i behandling med IUI men 2 gang så lykkes det  Vi er så lykkelig og håber bare alt er godt  Jeg er idag 4+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2017

Thilde86

Mariia4 skriver:

Efter 1 år og 9 måneder og en spontan abort for 1 år siden, har jeg her til morgen lavet denne  Vi har været i behandling med IUI men 2 gang så lykkes det  Vi er så lykkelig og håber bare alt er godt  Jeg er idag 4+1

Kæmpe tillykke  Hvor er det skønt for jer 

Er det jeres første barn? Hvornår har du udregnet termin til?

Anmeld Citér

26. juni 2017

Mariia4

Ja det er vores først, så det er virkelig spændende  Regner mig frem til 3/3-18 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Thilde86

Mariia4 skriver:

Ja det er vores først, så det er virkelig spændende  Regner mig frem til 3/3-18 

Det lyder rigtig spændende  Det er også min første. Jeg har udregnet termin til 24/2, og er 5+1 i dag. Har bestilt tid til den første tidlige scanning på søndag, så håber vi at se hjerteblink.

Anmeld Citér

26. juni 2017

Mariia4

Thilde86 skriver:

Det lyder rigtig spændende  Det er også min første. Jeg har udregnet termin til 24/2, og er 5+1 i dag. Har bestilt tid til den første tidlige scanning på søndag, så håber vi at se hjerteblink.

Så kan vi jo næsten følges  er det på privatklinik du har bestilt tid? Et du 6+0 den dag? Vi skal på ferie d. 8/7 hvor jeg er 5+6 så vil rigtig gerne scannes inden men ved ikke om jeg kan allerede der

Anmeld Citér

26. juni 2017

Thilde86

Mariia4 skriver:

Så kan vi jo næsten følges  er det på privatklinik du har bestilt tid? Et du 6+0 den dag? Vi skal på ferie d. 8/7 hvor jeg er 5+6 så vil rigtig gerne scannes inden men ved ikke om jeg kan allerede der

Det er forskelligt hvornår de forskellige klinikker tilbyder tidlige scanninger fra. Men du kan jo forhøre dig hos dem. Der hvor jeg skal scannes e de det fra 6+0, og det er så indvendig scanning, da man ikke vil kunne se hjerteblink udefra så tidligt.

Og ja, jeg er 6+0 på søndag, og det er en privatklinik  Det er det vist altid når man selv køber sig til scanninger.

Anmeld Citér

26. juni 2017

Mariia4

Thilde86 skriver:

Det er forskelligt hvornår de forskellige klinikker tilbyder tidlige scanninger fra. Men du kan jo forhøre dig hos dem. Der hvor jeg skal scannes e de det fra 6+0, og det er så indvendig scanning, da man ikke vil kunne se hjerteblink udefra så tidligt.

Og ja, jeg er 6+0 på søndag, og det er en privatklinik  Det er det vist altid når man selv køber sig til scanninger.

Jeg er nemlig tilbudt en tidlig scanning på Horsens Syghus der hvor vi har været i behandling, fordi jeg har mistet før, men vil så gerne inden vi tager på ferie 8/7, for der lukker de nemlig også i 3 uger pga sommerferie  så hvis de ikke kan nå det, tager vi på en privatklinik inden vores ferie  vil meget gerne vide alt ser fint ud nu vi har mistet en gang 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Thilde86

Mariia4 skriver:

Jeg er nemlig tilbudt en tidlig scanning på Horsens Syghus der hvor vi har været i behandling, fordi jeg har mistet før, men vil så gerne inden vi tager på ferie 8/7, for der lukker de nemlig også i 3 uger pga sommerferie  så hvis de ikke kan nå det, tager vi på en privatklinik inden vores ferie  vil meget gerne vide alt ser fint ud nu vi har mistet en gang 

Det forstår jeg godt. Hvornår mistede I? Og hvlr langt var du henne da?

Anmeld Citér

26. juni 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Thilde86 skriver:

Kan man allerede se hjerteblink når man er 6 uger henne? Jeg fik at vide på sygehuset man skulle være 7 uger henne 

Anmeld Citér

26. juni 2017

Thilde86

Frederikke80 skriver:

Kan man allerede se hjerteblink når man er 6 uger henne? Jeg fik at vide på sygehuset man skulle være 7 uger henne 

Man kan oftest allerede når man er 6+0, dog kun hvis det er en indvendig scanning - udvendigt kan man først senere.

Men de anbefaler at man venter til 7+ eller 8+, da der er en risiko for at man ikke kan se det endnu ved 6+0, og man derfor bliver bekymret, måske uden grund, fordi man bare ikke er langt nok henne til at se det.

Vi har bestilt to, en til når jeg er 6+0 og en når jeg er 8+3, så hvis vi ikke kan se det til den første skulle vi i hvert fald til den sidste.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.