Jeg er så dybt frustreret her til aften, min datter har været igennem sin trods i et år. Men det har aldrig været så slemt som nu, jeg brænder sammen hver aften og gråd er normalt fra mig når det hele koger over. Jeg er rimelig følsom i mig selv, så det er bare ekstra hårdt når hun bliver så strid som hun er, eller kan blive.
Hun kan være så dejlig kærlig, men får hun ikke sin vilje, så er helved i gang, man kan ikke snakke med hende, hun skriger højere hvis du prøver. Hun vil ikke lytte når hun er faldet ned, om hvad der skete eller når jeg prøver imødekomme problemet, så ender det tit i gråd og skrig igen fra hendes side.
Hun ved også det forkert at slå, sparke og bide. Men alligevel slår hun gerne mig(kun mig), selvom jeg pænt prøver forklarer noget til hende, altså prøve forklarer hvorfor jeg blev sur eller forklare jeg godt forstår hun blev ked af det. Hun sparker også helt vildt tit, når hun skal skiftes, eller til at have børstet tænder. Hun går helt amok når tænderne skal børstes, hun slår og sparker, gør alt for at flygte. Så skal holde hende, hvilket hun selvfølgelig ikke vil, det er klart. Men hun skal bare have børstet de tænder, jeg prøver alt, men jeg ender altid med at blive sparket eller slået, eller hun næsten falder ned fra puslebordet fordi hun forsøger at kommer væk. Hun har ikke haft nogen dårlig oplevelse med det, så vidt jeg ved, og jeg har selv børstet tænder på hende fra start, og først hun nu er ældre mormor eller farmor har fået lov at gøre det. Her bliver hun også gal og ked af det, men hun slår eller sparker ikke..
Jeg er så frusteret og ked af det, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Jeg prøver alt, men det som intet overhovedet virker på hende. Hendes Sundhedsplejersken sagde for længe siden ignorer dårlig adfærd, problemet med det er hun begynder at slå, og hun bliver ved til der bliver reageret.
Hendes far oplever kun hun bliver dybt hysterisk hvis hun ikke får sin vilje, hun slår eller sparker aldrig ham. Hvilket bare gør det hele mere frustrerende for mig, for det går nærmest kun ud over mig...
Det jeg ville med alt det her?? Kommer ud med mine frustrationer, se om nogle kan komme med ideer som ikke er afprøvet, som måske kan afhjælpe det her.. For jeg er så træt af det her, jeg elsker hende virkelig meget, men det er ved at tage overhånd med hendes hysteri og at slå.