veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
T24/10-09 skriver:

bare så nerden bor i åålborg nu men jeg vil føde i hjørring der er lidt vej hvis der ikk er noget afligevel

pyt med det! er sikker på de ikke har noget imod køreturen! har du fortalt familien hvad der sker? så de kan hjælpe dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

pyt med det! er sikker på de ikke har noget imod køreturen! har du fortalt familien hvad der sker? så de kan hjælpe dig?

nej men de sidder lige ved siden af. hvi det bliver værre gør jeg. men tyder på det bliver værre

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ej bliver helt nervøs nu aldrig prøvet det før jo der sker mange ting nu

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

T24/10-09 skriver:

nej men de sidder lige ved siden af. hvi det bliver værre gør jeg. men tyder på det bliver værre

smut lige ind og snak med dem..måske hun kan hjælpe dig og kender tegnene!? og som sagt er jeg sikker på de intet har imod at køre dig, også hvis det skulle vise sig at være falsk alarm

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Bare rolig og pøj pøj med det hele

knus malou

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

nogen der har prøvet hvor det føles som om barnet kommer ud lige hvor underlivet stater?

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

T24/10-09 skriver:

ej bliver helt nervøs nu aldrig prøvet det før jo der sker mange ting nu

du skal ikke blive nervøs.. alt skal nok gå fint! du ved hvor jeg er hvis det skulle blive nødvendigt... men du har brug for nogen der kan være der, så synes du skal gå ind til dem..
tag nogle dybe vejrtrækninger og slap så godt af som du kan!

Anmeld

8. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

T24/10-09 skriver:

nogen der har prøvet hvor det føles som om barnet kommer ud lige hvor underlivet stater?

Ja, følelsen af det prøvede jeg. Find et sted hvor du kan "slappe" af, i den forstand at din krop slapper lidt af. Du skal huske dine vejrtrækninger når du får ondt. På den måde arbejder du med kroppen, og så kan du sætte skub i åbningen forneden!

Der kommer noget godt ud af dette, husk det!

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

tror jeg skal slappe af ja. bliver værre og værre kan jeg mærke når han gør det der. får jeg flere smerter

Anmeld

8. oktober 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

du skal ikke blive nervøs.. alt skal nok gå fint! du ved hvor jeg er hvis det skulle blive nødvendigt... men du har brug for nogen der kan være der, så synes du skal gå ind til dem..
tag nogle dybe vejrtrækninger og slap så godt af som du kan!

Man skulle tro du havde prøvet at føde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.