veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.517 visninger
48 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej nogen der kan fortælle hvordan veer stater? jeg har haft små smerter i begge mine lænd i dag og nu går det over i min ryg? og ned i mine ben? kan det betyde noget?
skal slipropen gå føst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Mira0911

T24/10-09 skriver:

hej nogen der kan fortælle hvordan veer stater? jeg har haft små smerter i begge mine lænd i dag og nu går det over i min ryg? og ned i mine ben? kan det betyde noget?
skal slipropen gå føst?

Kommer det som jaw i dit lænd og fortil ved skambenet? Slimproppen kan gendanne sig og gå op til flere gange...

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Dutte84 skriver:

Kommer det som jaw i dit lænd og fortil ved skambenet? Slimproppen kan gendanne sig og gå op til flere gange...

den er slet ikk gået ved miig endu af hvad jeg har set og næh syns jeg ikk men har lige fået smerter i min ryg mega og mit ene ben. men han er meget livlig

Anmeld

8. oktober 2009

4xGreve

puha mine vee føltes som om hun vendte sig hele tiden også kom der perioeder hvor det bare gjorde ondt i underlivet, lænden, ryggen mm.

var vildt i tvivl men så prøvet vi at tag tid også var vores tvivl lige pludselig ikke så stor længer...

Uhh er spændene om det er noget

Anmeld

8. oktober 2009

Ayasmor

T24/10-09 skriver:

skal slipropen gå føst?

Veer både starter og mærkes meget forskelligt fra person til person, og sågar fra gang til gang..Så et helt præcist svar kan jeg desværre ikke give dig.. Mht. slimproppen, så behøver den ikke gå først, og heller ikke med tegnblødning.. Da jeg gik i fødsel, var det med veer som startede som mens. smerter, og blev bare kraftigere, men stadig kun i det nederste af maven.. Min slimprop og tegnblødning kom først da jeg kom på sygehuset 4 timer inden jeg fødte min datter... De smerter du har kan godt betyde noget, men samtidig kan det også nemt være alt mulig andet desværre..
Ked af at jeg ikke lige kunne give et præcist svar, men det er bare så forskelligt..
Knus (du får lige en gang ve-støv)

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

har haft en masse plukveer de sidste dage og de bliver værre og værre og nu kom det lige med min ryg og ben,
og han er MEGET livlig lige nu

Anmeld

8. oktober 2009

Mira0911

T24/10-09 skriver:

den er slet ikk gået ved miig endu af hvad jeg har set og næh syns jeg ikk men har lige fået smerter i min ryg mega og mit ene ben. men han er meget livlig

Hvis det bliver sådan at du slet ikke kan holde det ud, vil jeg nok sige at det er veer...

Og du så ringer til FG, måske de vil tjekke dig...

Anmeld

8. oktober 2009

malou

T24/10-09 skriver:

skal slipropen gå føst?

Sådan startede min fødsel... lige sådan som du beskriver!! Er du alene????

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

puha nu bliver jeg mega nervøs får i hvertifald også mange plukveer nu kommer og går

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

malou skriver:

Sådan startede min fødsel... lige sådan som du beskriver!! Er du alene????

nej er ikk alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.