5 måneders undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2017

Cenicienta740

PUHK skriver:

Off topic, men hold da op nogle smukke børn, du har!

PUKH: Jeg tænkte det samme! (Og jeg er altså ikke én der let falder i svime over bebser (udover Noach og dem i min omgangskreds 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2017

mommy1991

Hej.

vi var til 5 måneders undersøgelse/vaccine med lillesøster i onsdags - hun målte 64 cm og vejede 7,5 kilo (eller også var det 7,3 er lidt i tvivl) Hun vokser ok, men ligger lidt lavt mente lægen (??) - Hun følger fint sin egen kurve, så ingen problemer  Men for nysgerrighedens skyld; må keg så høre hvad jeres poder målte og vejede til 5 måneders undersøgelsen   (kan ikke huske med storesøster og har ikke noteret det, men fandt et billede af hende i et sæt tøj jeg har gemt, det sæt er str 68 og lillesøster bruger stadig 62 (og der er godt med plads) �� Ved godt, at de kan udvikle sig vidt forskelligt, men alligevel lidt pudsigt synes jeg 

og lidt billeder af lillesøster Lili

Hvor ser hun dejlig ud! 

Min dreng var en rigtig basse på 8,8 kg og 70 cm, da han var 5 måneder  Men 7,3 kg lyder da helt normalt og hun ser da ikke ud til at mangle noget 

Anmeld Citér

11. juli 2017

heaven

Jeg var afsted med Laurits da han var lidt ældre end 5 mdr, han vejede 8350 og var 70 cm.... jeg troede faktisk han ville bonne lidt ud på vægten, men han er åbenbart gennemsnitlig... ved fødslen vejede han 3790 og var 53...

Anmeld Citér

11. juli 2017

MM92

Min læge vejer desværre på badevægt, så den bliver ret upræcis for de små størrelser. 

Men sp målte hende til 71 cm og 8800 gram den 23/6 (hun blev 5 mdr den 3/7). 

Ved lægen blev hun målt til 68 cm (hun var 67 ved 3 mdr og 69 ved 4 mdr og målte hende selv til 71 som sp, da vi kom hjem ��) og vejet til 9300 gram

Anmeld Citér

11. juli 2017

Carina:-)

Han vejede 5,7 og var 62 cm

Han er nu 19 mdr lige om lidt og vejer 8,8 og er 72 cm 

Han passer det samme tøj som sidste sommer- men er også væksthæmmet så det kan du nok ikke bruge rigtig til noget - andet end at børn er forskellige,og det vigtigste er at hun udvikler sig som hun skal. 

Anmeld Citér

30. august 2017

hautecouture

Øj, jeg har ikke været på siden i lang tid  Så beklager det meget sene svar .. hihi. Jeg havde skrevet forkert, hun blev ikke vejet til 7,5 kilo, men derimod til 6,5 kilo  Så har givet hende et kilo "for meget" herinde... nu er hun så 7,5 måneder, men hun er sgu stadig et lille nips 

Anmeld Citér

30. august 2017

hautecouture

Cenicienta740 skriver:

PUKH: Jeg tænkte det samme! (Og jeg er altså ikke én der let falder i svime over bebser (udover Noach og dem i min omgangskreds 

Åhr altså  Tak 

Anmeld Citér

30. august 2017

NosaNosa

hautecouture skriver:

Øj, jeg har ikke været på siden i lang tid  Så beklager det meget sene svar .. hihi. Jeg havde skrevet forkert, hun blev ikke vejet til 7,5 kilo, men derimod til 6,5 kilo  Så har givet hende et kilo "for meget" herinde... nu er hun så 7,5 måneder, men hun er sgu stadig et lille nips 

Da vores datter var 4,5 blev hun målt til 6,4 kg og 65 cm. SP var tilfreds fordi hun følger sin egen kurve. Nu er hun næsten 5 mdr og skal snart til 5 måneders tjekket - men vores læge har kun badevægt 

Jeg tror din pige er helt fin i størrelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.