5 måneders undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.991 visninger
17 svar
23 synes godt om
18. juni 2017

hautecouture

Hej.

vi var til 5 måneders undersøgelse/vaccine med lillesøster i onsdags - hun målte 64 cm og vejede 7,5 kilo (eller også var det 7,3 er lidt i tvivl) Hun vokser ok, men ligger lidt lavt mente lægen (??) - Hun følger fint sin egen kurve, så ingen problemer  Men for nysgerrighedens skyld; må keg så høre hvad jeres poder målte og vejede til 5 måneders undersøgelsen   (kan ikke huske med storesøster og har ikke noteret det, men fandt et billede af hende i et sæt tøj jeg har gemt, det sæt er str 68 og lillesøster bruger stadig 62 (og der er godt med plads) �� Ved godt, at de kan udvikle sig vidt forskelligt, men alligevel lidt pudsigt synes jeg 

og lidt billeder af lillesøster Lili

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min store dreng var 74 cm og 9,5 kg og min lille lille dreng var 69 cm og 6450 g

Anmeld Citér

18. juni 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Off topic, men hold da op nogle smukke børn, du har!

Anmeld Citér

18. juni 2017

Trine89

Min store dreng blev hans 5 mdr tjek vejet til 10 kilo og 73 cm han lå lidt meget til den tunge side

Han ligger stadig et godt stykke over gennemsnittet, men men nu i en alder af 14 mdr vejer 12,6 kilo og måler 81 cm.  

Anmeld Citér

18. juni 2017

FrkC

Min søn var 68 cm og vejede 8,7 kg :) 

Anmeld Citér

18. juni 2017

FrkLarsen

hautecouture skriver:

Hej.

vi var til 5 måneders undersøgelse/vaccine med lillesøster i onsdags - hun målte 64 cm og vejede 7,5 kilo (eller også var det 7,3 er lidt i tvivl) Hun vokser ok, men ligger lidt lavt mente lægen (??) - Hun følger fint sin egen kurve, så ingen problemer  Men for nysgerrighedens skyld; må keg så høre hvad jeres poder målte og vejede til 5 måneders undersøgelsen   (kan ikke huske med storesøster og har ikke noteret det, men fandt et billede af hende i et sæt tøj jeg har gemt, det sæt er str 68 og lillesøster bruger stadig 62 (og der er godt med plads) �� Ved godt, at de kan udvikle sig vidt forskelligt, men alligevel lidt pudsigt synes jeg 

og lidt billeder af lillesøster Lili

Her vejede han 9,6 kg og målte 68 cm 

Anmeld Citér

18. juni 2017

hautecouture

PUHK skriver:

Off topic, men hold da op nogle smukke børn, du har!

Åhr, mange tak 

Anmeld Citér

18. juni 2017

MiniMe2005

Min var 72 cm og vejede 7060 ved 4,5 måned (ved ikke med fem måneder). Så lang og slank. 

Anmeld Citér

20. juni 2017

sne190810

Begge mine piger har vejet omkring de 7,5 kg ved 6 måneder, så tænker ikke du skal bekymre dig for meget over det. 

Syntes tit de sp'er maler fanden på væggen og skaber unødvendige bekymringer hos de nybagte mødre, i stedet for lige at se det store billede og tage det lidt efter lidt. 

Anmeld Citér

20. juni 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Min søn var 71 cm og 7,5 kg. Lægen sagde han var så fin. Lidt lang men helt normal vægt. Så kan da ikke helt forstå din læges bemærkning sammenlignet med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.