Det er pludselig gået op for mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Mary

....at vi har årsdag i morgen!!!! Var godt obs på det for et par uger siden, men hvor blev de uger egentlig af?!? Er rigtig ked af at vi ikke fik fejret vores bryllupsdag ordentlig, og havde forestillet mig noget rigtig hyggeligt på vores 5års dag, men nu er det pludselig i morgen, og jeg har sgu glemt det!!!

Hvad skal jeg finde på?? Det bliver helt sikker bare en helt almindelig hyggeaften, og det er også fint nok, men vil så gerne glæde ham med en overraskelse, men hvad skal jeg dog finde på i så sidste øjeblik?! Havde han været en kvinde havde han sgu fået en buket blomster
 Helt ærligt, det havde da været nemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Tikki

arh den er svær - jeg er også sådan en, der glemmer den slags. Hvad er han til? Måske en kurv med forskellige øl...eller en vildt god flaske vin, I skal dele? ....og et blowjob  he he he he

Anmeld

8. oktober 2009

Mary

Jeanette skriver:

arh den er svær - jeg er også sådan en, der glemmer den slags. Hvad er han til? Måske en kurv med forskellige øl...eller en vildt god flaske vin, I skal dele? ....og et blowjob  he he he he

Heheeee, Jeanette din gris!

Anmeld

8. oktober 2009

Tynen

Jeanette skriver:

lol_hitting.gif
LOOOOL!!

Men hvad faen´....
Så slår han nok en streg over at du glemte dagen, Maria

Anmeld

8. oktober 2009

Mary

Jeg forventer sådan set ikke at han har husket hvilken dag det er i morgen, han plejer jo at have mig til at minde om sådan noget  Jeg har ikke nævnt noget, måske får han super dårlig samvittighed når det går op for ham at han har glemt det  Jeg vil også ha en overraskelse eller gave, han slipper dog IKKE med at tilbyde en tur i høet! Haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.