Anonym skriver:
Må kigge på den terapiform... Jeg har trænet som en sindsyg, psykolog (de obligatoriske 12 gange) og nu her 3 gange hypnose af anerkendte hypnotisøre, men jeg får det ikke bedre denne gang... Jeg har levet på overlevelse mode i mange år og nu reagere min krop efter min fars død.. mistet begge forældre.. 2 præmature børn.. min far har været syg siden jeg var ung og meget afhængig af mig... angsten også sygdomsrelateret.. trænger bare til et åndehul, hvor fokus ikke er angsten for en periode... hvis jeg 'kun' tager 10 kilo på er det fint, men håber ikke mine følelser bliver alt for ligeglad..
følte du slet ikke glæde? Kunne du nyde en hverdag med børn/familie...
Det er en terapi form som er meget anderledes end kognitiv terapi hvor man jo lærer at tænke anderledes... I meta kognitiv lærer man ikke at forholde sig til sine tanker og egentlig bare lade sine tanker være hvad de er..... men ja læs om det det er virkelig en terapi form det brager frem herhjemme
Puuh du har også været meget igennem.. Jeg selv har også mistet begge forældre til kræft, selv fået fjernet en knude i brystet som heldigvis var godartet, været udsat for et overfald i mit eget hjem... og ja det er bare pisse hårdt og angsten fyldte alt i alt for lang tid... derfor greb jeg også til medicinen til sidst... og jo medicinen gjorde at jeg i det mindste ku holde ud at være i mig selv.... men den havde også en del bi virkninger
sov stort set ikke om natten, tog på, gik lidt i den her osteklokke..... altså jo jeg kunne godt fungere i hverdagen med mine piger.. og mens jeg var på medicin troede jeg også at jeg viste følelser men da jeg stoppede fandt jeg ud af at nevø det gjorde jeg ikke.. for først da jeg stoppede nu jeg sådan rigtig mærke mig selv igen....
Men jeg som sagt den hjalp mig meget i starten med overhovedet at kunne klare en hverdag med mine børn så hvis du føler det er det rigtige for dig så skal du bare springe ud i det 
Anmeld
Citér