Av min mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2017

Mullemee

Vi bruger Movicol til vores datter, da hun også lavede golfbolde. Det har virkelig hjulpet. Hun skal stadig drikke en masse vand, for ikke at få forstoppelse, men jeg vil virkelig anbefale jer at bruge et hjælpemiddel. Tal evt med jeres læge om det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2017

Abracadabra

anna111 skriver:

Jeg ville gå til lægen og få noget movikol til maven det blander du bare i hans sutteflaske jeg havde en baby der var indlagt 3 gange grundet voldsomme forstoppelser hun måtte op og have 2 hele breve movikol om dagen et morgen og et aften og det hjalp og vi gik over og brugte nan modermælkserstatning det virkede bare bedere. 

Og få at hjælpe ham her og nu ville jeg give en klyks så han kan få huld på det da det er meget smertefuldt at være forstoppet. Har vi osse måtte gøre nogle gange. 

Og så pas enlig på med bare at øge lactolose da det kan give voldsomme mave kneb og kan blive vane dannende for maven på sygehuset ser de man helt kun bruger movikol junier 

Det sidste er ikke helt rigtigt. Jeg giver masser af laktulose til småbørn, og jeg arbejder på en børneafdeling.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Kay

For vores datter hjalp det at skifte til "Arla baby and me" mme  så havde hun ikke flere maveproblemer 

Anmeld Citér

14. juni 2017

loubri

Abracadabra skriver:

Det sidste er ikke helt rigtigt. Jeg giver masser af laktulose til småbørn, og jeg arbejder på en børneafdeling.

Vores SP har heller ikke sagt noget om at han må få vand i sutteflaske. Må han det og hvor meget? 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Abracadabra

loubri skriver:

Vores SP har heller ikke sagt noget om at han må få vand i sutteflaske. Må han det og hvor meget? 

Som udgangspunkt skal han bare have erstatning og ikke vand.

Anmeld Citér

14. juni 2017

loubri

Abracadabra skriver:

Som udgangspunkt skal han bare have erstatning og ikke vand.

Okay tusind tak! 

Anmeld Citér

14. juni 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Abracadabra skriver:

Jeg siger bare hvad de sagde til mig på sygehuset 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Hvis han får d dråber med kokosolie kan de muligvis være med til hans mavepine - nogle babyer får nemlig ondt i maven af det - så hold evt en pause med dem for at se om de kan være medvirkende til det

rigtig god bedring med ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.