Nemid/irl garanti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2017

Carina:-)

Mor og meget mere skriver:

Enig. Det er bestemt ikke et barn. Og fra at smile lidt over en Tidseline-tråd er jeg nu lige så træt af indlæggene som andre - mest, fordi de seneste indlæg har været totalt humorforladte og dertil, at troll'en (som selv laver stave- og formuleringsfejl) nu går i kødet på andre brugeres stavning og tegnsætning. Sølle! 

Tak for den hårde hånd fra moderatorerne! 

Tror trollen selv om den gerne ville give udtryk for at den var ligeglad med andres mening.- Alligevel blev ramt og så sparker man og håber man rammer.

Jeg er så ikke så nem at sparke omkuld ,og har da et eller andet sted ondt af hende.(Og så har hun da også ret - jeg er bestemt ikke god til kommaer ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2017

AnoMom

Altså som sagt så var det et forslag. Sagde ikke det skulle være. Nævnte blandt andet også IRL garanti af en art som er nemt at lave.

men beklager da meget forslaget. 

Synes bare det er trættende med alle de trolls for man begynder at mistænke alle nyoprettede profiler og det er da også ærgerligt for dem hvis der så er reelle folk mellem 

Anmeld Citér

12. juni 2017

Carina:-)

AnoMom skriver:

Altså som sagt så var det et forslag. Sagde ikke det skulle være. Nævnte blandt andet også IRL garanti af en art som er nemt at lave.

men beklager da meget forslaget. 

Synes bare det er trættende med alle de trolls for man begynder at mistænke alle nyoprettede profiler og det er da også ærgerligt for dem hvis der så er reelle folk mellem 

Jeg forstår dig godt og det kunne være fristende 

Men det ville koste medlemmer og så bliver siden lige som mange andre sider til et site der dør hen.

Kan huske på et tidspunkt på net-baby der var vildt populært for nogle år siden at admin på siden også ville kontrollere hvem der kunne kommentere osv og det tog overhånd ,så i dag er siden nærmest død.

Men ja forstår godt din pointe . 

Anmeld Citér

13. juni 2017

AnoMom

Carina:-) skriver:

Jeg forstår dig godt og det kunne være fristende 

Men det ville koste medlemmer og så bliver siden lige som mange andre sider til et site der dør hen.

Kan huske på et tidspunkt på net-baby der var vildt populært for nogle år siden at admin på siden også ville kontrollere hvem der kunne kommentere osv og det tog overhånd ,så i dag er siden nærmest død.

Men ja forstår godt din pointe . 

Det er også fair nok. Var som sagt bare et forslag. For alle de trolls er med til at jeg ihvertfald nok ender med at smutte herfra eller bliver meget mindre aktiv herinde. 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Flomama

Trolls er bare så irriterende! 

Men Jeg Ved Ærligt Ikke Om Der er Noget Man kan gøre ved dem? Jeg Tror lidt De Er Alle steder på nettet. 

nogen kalder sig Ligefrem proffesionelle trolls ( Hende Der Der SIger Alle Mænd SKal Dø Og Drengebørn Myrdes) Hun gør det I youtube videoer Med fuld ansigt Og Det Hele 

jeg Bor Ikke I Dk Så Jeg Har ikke Nem Id Men Jeg Nyder At Være Her På Siden. Måske Noget Med At Uploade Et billede med En Lap Papir med Ens Brugernavn På? 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Becks

Der findes skam allerede fotogaranti, men det er dog op til folk selv, om de vil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. juni 2017

AnoMom

Becks skriver:

Der findes skam allerede fotogaranti, men det er dog op til folk selv, om de vil

Det vidste jeg slet ikke. Hvor finder man det henne?

Anmeld Citér

13. juni 2017

Abracadabra

AnoMom skriver:

med alle de Trolls der har været de sidste par dage tænker jeg lidt. Mon ikk man kunne opgraderer siden så den fik noget IRL garanti ? 

Enten med noget nemid eller andet. 

Der er 2 ting, du kan gøre ved trolleri: More dig over opfindsomheden eller ignorere dem. At ændre sikkerheden på en side som denne, vil lynhurtigt dræbe al debat. 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Becks

AnoMom skriver:

Det vidste jeg slet ikke. Hvor finder man det henne?

Der hvor der står foto under mit billede, det trykker du på ☺️ 

Anmeld Citér

14. juni 2017

AnoMom

Becks skriver:

Der hvor der står foto under mit billede, det trykker du på ☺️ 

Fedt. Tak  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.