Så fik jeg svar :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Puha, det lyder virkelig ikke rart Men rigtig godt at du fandt ud af det...

Jeg håber at du får en rolig graviditet resten af den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

BabyTosset

Tjuhl skriver:

det er slet ikke sjovt når tingene tar en uventet drejning! men jeg kan berolige dig med, at det med at stikke sig selv ikke er så slemt som man først forestiller sig. jeg havde det rigtig svært med alle de sprøjter jeg skulle tage i fertilitetsbehandling til at starte med, men nu kan jeg vitterligt gøre det i søvne

Ja, jeg ender sikkert med at blive en helt prof til det  Ej, er lidt nervøs for at skulle lære det i morgen - Er sgu ikke meget for at stikke i mig selv eller noget som helst andet for den sags skyld. Men det er bedre end alternativet - At møde op på hospitalet hver dag...

Anmeld

8. oktober 2009

BabyTosset

Zafir skriver:

Puha, det lyder virkelig ikke rart Men rigtig godt at du fandt ud af det...

Jeg håber at du får en rolig graviditet resten af den...

Tak, det håber jeg også - Vil jo bare gerne nyde min lille skat i maven

Anmeld

8. oktober 2009

Mormilla

Ej det er jeg meget ked af at høre, det må sku være svært at du skal alt det igennem men`s du er gravid! Det burde jo være en lykkelig graviditet men håber at det stadig kan være lykkeligt for jer efter alt dette!!!

Her er lige et stort fra mig...

Anmeld

8. oktober 2009

4xGreve

åh for pokker da en omgang...

Det var da lige en besked at sluge men må sige at jeg syntes du har taget godt imod den!!!

Sender dig lige en masse kæmpe krammer

knus stina

Anmeld

8. oktober 2009

oo

BabyTosset skriver:

Ja, jeg ender sikkert med at blive en helt prof til det  Ej, er lidt nervøs for at skulle lære det i morgen - Er sgu ikke meget for at stikke i mig selv eller noget som helst andet for den sags skyld. Men det er bedre end alternativet - At møde op på hospitalet hver dag...

ja helt sikkert! jeg var heller ikke glad for det først og blev helt vildt svimmel de første gange, men nu er det piece of cake - selvom jeg da langt hellere ville undvære!

Anmeld

10. oktober 2009

BabyTosset

Tjuhl skriver:

ja helt sikkert! jeg var heller ikke glad for det først og blev helt vildt svimmel de første gange, men nu er det piece of cake - selvom jeg da langt hellere ville undvære!

Så har jeg stukket mig selv for første gang i dag - Det blev til 5-6 forsøg, men ramte rigtigt 2 gange i det mindste (skal have to sprøjter om dagen), men jeg kan godt mærke, at det kræver tilvænning. Synes sgu det er lidt grænseoverskridende  Nå, jeg klarede den jo!

Tusind tak for alles svar, det varmede

Knus Pia, som er ved bedre mod i dag, selvom det gør pokkers ondt i ryggen, der hvor lægen tog prøven i går..

Anmeld

10. oktober 2009

LMM

Hej har lige læst dit indlæg og vil lige sende en tanke til dig.. Vil sige at det er heldigt at de fandt ud af hvad der var galt, og at der kan gøres noget..

held og lykke med graviditeten !! tænk på at der kommer noget dejligt ud af det i sidste ende

Anmeld

10. oktober 2009

BabyTosset

LMM skriver:

Hej har lige læst dit indlæg og vil lige sende en tanke til dig.. Vil sige at det er heldigt at de fandt ud af hvad der var galt, og at der kan gøres noget..

held og lykke med graviditeten !! tænk på at der kommer noget dejligt ud af det i sidste ende

Tusind tak skal du have! Og ja, det bliver skønt at se det lille liv til marts næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.