Anonym skriver:
Jeg har allerede sagt til ham at jeg forlanger en kæmpe undskyldning for alle hans antydninger. Men det mener han ikke er nødvendigt for nu vender han den og siger at han ikke er i tvivl om at han er far til vores søn men at han har brug for en bekræftigelse og papir på det fordi vennerne driller med det.
Utrolig plat og barnligt. Manden er 33 år. Man skulle tro han var mere voksen end lade sig gå på at såkaldte venners drillerier.
Jeg tror ikke på han ville lytte til mig hvis jeg bad ham om at holde tæt. For så vender han den til at jeg har noget at skjule. Men er i og for sig også ligeglad med hvad hans venner tror om mig. De har aldrig kunnet lide mig og jeg aldrig dem. Så lad dem tænke sit. Jeg har mit på det rene
Det er jo så der han er heldig det er et skrab. Jeg havde nægtet hvis det var blodprøve! Pure nægtet, så var han sgu ikke mand nok til at være forbillede for min dreng alligevel hvis han er styret af gruppepres, og går ind for kontrol fremfor tillid. Fuldstændig nægtet at stikke i sådan en lille en når det ikke er nødvendigt, så må han jo lade være at betale eller se hans søn, I don't care.
De venner er da pisse ligeglade, det er en joke der vil vare resten af sønnens liv, om det så ER hans eller ej, de har lavet en joke, den er sjov, og den bliver ikke slået ned før han banker i bordet og siger nok er nok.
Skriv "ej du kan vidst ikke være far alligevel, for du har åbenbart ikke nosser nok over for dine venner".. Ej undskyld 

Anmeld
Citér