Far tror ikk søn er hans fordi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2017

Bananaalice

Hvor mange rettigheder har børn i den her sag? Man kan levere en klat og kalde sig far og så tro man har ret og krav på alt muligt uden at give en skid for barnets følelser, eller man kan rent faktisk være der for et barn. Kender mange mænd der har tvivlet, men alligevel valgt at være ligeglade, for det var "deres" søn uanset hvad. 

Så igen, hvad opnår han ved svaret er negativt, jamen han er med til et barn så måske ikke har en far. Godt gjort.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2017

alenemor42

Hvis han har vederkendt sig barnet og skrevet under så får han ikke en skid.

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym

Som udgangspunkt anerkender statsforvaltningen dna resultater fra private virksomheder,så hvis ikke dna testen er godkendt og bevilliget af stf,kan den ikke bruges,og der vil ikke blive ændret i din søns papir.

Anmeld Citér

9. juni 2017

Carina:-)

Bananaalice skriver:

Hvor mange rettigheder har børn i den her sag? Man kan levere en klat og kalde sig far og så tro man har ret og krav på alt muligt uden at give en skid for barnets følelser, eller man kan rent faktisk være der for et barn. Kender mange mænd der har tvivlet, men alligevel valgt at være ligeglade, for det var "deres" søn uanset hvad. 

Så igen, hvad opnår han ved svaret er negativt, jamen han er med til et barn så måske ikke har en far. Godt gjort.

Tænker det er lige som de kvinder der opdager at manden har barn med en anden uden de vidste noget

Det er nok nærmere følelsen af bedrag og snyd der gør at mænd ikke lige tænker på barnet i de sager

Desuden så har børn vel også ret til st kende deres "rigtige" far 

Jeg synes det er topmålet af svineri at holde et andet menneske for nar 

Men jeg har også set tæt på hvad det gær ved en mands selvværd st opdage st han i flere år er blevet holdt for nar og ved skilsmisse både skal gå det at vide og samtidig og så gå at vide st han skal betale bp til et barn der aldrig er kommet fra ham 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Når testen kommer ud og det viser sig han er far, syns jeg du skal forlange en kæmpe undskyldning. Du skal også allerede nu forlange han holder sin kæft omkring det og ikke fortæller det til nogen at han har bedt om den test. 1) fordi det ikke er noget han burde være stolt af, 2) Det er enormt æreskrænkende over for dig at det skal siges ude i byen at der var tvivl om du var tro.

Jeg har allerede sagt til ham at jeg forlanger en kæmpe undskyldning for alle hans antydninger. Men det mener han ikke er nødvendigt for nu vender han den og siger at han ikke er i tvivl om at han er far til vores søn men at han har brug for en bekræftigelse og papir på det fordi vennerne driller med det.

Utrolig plat og barnligt. Manden er 33 år. Man skulle tro han var mere voksen end lade sig gå på at såkaldte venners drillerier.

Jeg tror ikke på han ville lytte til mig hvis jeg bad ham om at holde tæt. For så vender han den til at jeg har noget at skjule. Men er i og for sig også ligeglad med hvad hans venner tror om mig. De har aldrig kunnet lide mig og jeg aldrig dem. Så lad dem tænke sit. Jeg har mit på det rene

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hvis han har vederkendt sig barnet og skrevet under så får han ikke en skid.

Det har han. Han har heller aldrig nogensinde tvivlet før. Det er først kommet indenfor det sidste stykke tid fordi vennerne har sat griller i hovedet på ham om at han ikke er faren fordi han ikke ligner ham 

Anmeld Citér

9. juni 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Jeg har allerede sagt til ham at jeg forlanger en kæmpe undskyldning for alle hans antydninger. Men det mener han ikke er nødvendigt for nu vender han den og siger at han ikke er i tvivl om at han er far til vores søn men at han har brug for en bekræftigelse og papir på det fordi vennerne driller med det.

Utrolig plat og barnligt. Manden er 33 år. Man skulle tro han var mere voksen end lade sig gå på at såkaldte venners drillerier.

Jeg tror ikke på han ville lytte til mig hvis jeg bad ham om at holde tæt. For så vender han den til at jeg har noget at skjule. Men er i og for sig også ligeglad med hvad hans venner tror om mig. De har aldrig kunnet lide mig og jeg aldrig dem. Så lad dem tænke sit. Jeg har mit på det rene

Off topic, hvor er det også bare nogle vildt nederen og ondskabsfulde venner, han har. Jeg er ganske rystet over alt, hvad du skriver om din situation. 

Anmeld Citér

9. juni 2017

Anonym trådstarter

NupaSofia skriver:

Off topic, hvor er det også bare nogle vildt nederen og ondskabsfulde venner, han har. Jeg er ganske rystet over alt, hvad du skriver om din situation. 

Kan ikke være mere enig. Har sagt det til ham mange gange før at han burde finde sig nogle nye. 

Da han havde et stofmisbrug og gik i behandling sad de i weekenderne og prøvede at lokke ham med til fester med og sagde at de havde "cola" (som de kalder). Uden respekt for at han var i behandling. Gudskelov så var han stærkere end dem og har holdt sig clean i snart 3 år nu. 

Men det er uden tvivl dårlig selskab.

Anmeld Citér

9. juni 2017

Bananaalice

Anonym skriver:

Det er jo så der han er heldig det er et skrab. Jeg havde nægtet hvis det var blodprøve! Pure nægtet, så var han sgu ikke mand nok til at være forbillede for min dreng alligevel hvis han er styret af gruppepres, og går ind for kontrol fremfor tillid. Fuldstændig nægtet at stikke i sådan en lille en når det ikke er nødvendigt, så må han jo lade være at betale eller se hans søn, I don't care.

De venner er da pisse ligeglade, det er en joke der vil vare resten af sønnens liv, om det så ER hans eller ej, de har lavet en joke, den er sjov, og den bliver ikke slået ned før han banker i bordet og siger nok er nok.

Skriv "ej du kan vidst ikke være far alligevel, for du har åbenbart ikke nosser nok over for dine venner".. Ej undskyld 

Anmeld Citér

9. juni 2017

NupaSofia

Anonym skriver:

Kan ikke være mere enig. Har sagt det til ham mange gange før at han burde finde sig nogle nye. 

Da han havde et stofmisbrug og gik i behandling sad de i weekenderne og prøvede at lokke ham med til fester med og sagde at de havde "cola" (som de kalder). Uden respekt for at han var i behandling. Gudskelov så var han stærkere end dem og har holdt sig clean i snart 3 år nu. 

Men det er uden tvivl dårlig selskab.

Måske du og din søn, især din søn,er bedre tjent uden ham i jeres liv. 

Jeg ved ikke, hvad det er han prøver at opnå. Ønsker han at slippe for at betale børnepenge eller er det hele rollen som far, med alt der hører med, som han ikke vil? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.