Sa, gul og nu også ma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2017

Buller4321

Anonym skriver:

Har du fået noget medicin på baggrund af din udredning? Fandt de ud af hvorfor du aborterede? Håber din nuværende graviditet kommer til at forløbe uden problemer 

Jeg har ikke fået medicin, da jeg allerede var gravid igen, da de tog blodprøverne.

de har ikke fundet en grund til mine aborter, men så vidt jeg ved, finder de kun en grund i halvdelen af tilfældene. Ofte tror de det skyldes overaktiv immunforsvar, som vist ikke er muligt at teste for - men dette kan man få medicin for. 

(Tror ind imellem i famler lidt i blinde, og derved "forsøger" at medicinere for noget de TROR det kan skyldes. Er medlem af en gruppe på Fb for gentagne aborter og kan se, at det ofte lykkedes for dem som får medicin, os selvom de ikke har fundet en grund til aborterne)  

håber du forstår hvad jeg mener 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2017

Anonym trådstarter

Buller4321 skriver:

Jeg har ikke fået medicin, da jeg allerede var gravid igen, da de tog blodprøverne.

de har ikke fundet en grund til mine aborter, men så vidt jeg ved, finder de kun en grund i halvdelen af tilfældene. Ofte tror de det skyldes overaktiv immunforsvar, som vist ikke er muligt at teste for - men dette kan man få medicin for. 

(Tror ind imellem i famler lidt i blinde, og derved "forsøger" at medicinere for noget de TROR det kan skyldes. Er medlem af en gruppe på Fb for gentagne aborter og kan se, at det ofte lykkedes for dem som får medicin, os selvom de ikke har fundet en grund til aborterne)  

håber du forstår hvad jeg mener 

Må jeg spørge dig hvad gruppen hedder og om det er muligt at blive medlem?

Anmeld Citér

9. juni 2017

Buller4321

Anonym skriver:

Må jeg spørge dig hvad gruppen hedder og om det er muligt at blive medlem?

HAB gruppen man kan godt søge om at blive medlem, så er der en som tilføjer dig.  

Anmeld Citér

11. juni 2017

Anonym trådstarter

Buller4321 skriver:

HAB gruppen man kan godt søge om at blive medlem, så er der en som tilføjer dig.  

Jeg kan desværre ikke finde gruppen 

Anmeld Citér

11. juni 2017

Buller4321

Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke finde gruppen 

Sorry Du skal søge under fuga - forening for ufrivillig barnløse, så mener jeg man kan ansøge 

men gruppen man kommer ind i hedder HAB 

Anmeld Citér

12. juni 2017

Anonym trådstarter

Buller4321 skriver:

Sorry Du skal søge under fuga - forening for ufrivillig barnløse, så mener jeg man kan ansøge 

men gruppen man kommer ind i hedder HAB 

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.