Anonym skriver:
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre og om det nogensinde vil lykkes. I november havde jeg en SA i 7. Uge. I marts havde jeg en graviditet udenfor livmoderen med efterfølgende operation osv. Jeg blev gravid lige bagefter og i dag skulle jeg være 11+3. Vi så foster med hjerteblink da jeg var 5+6. I dag begyndte jeg at bløde en smule og derfor blev jeg sendt til scanning på sygehuset. Her kunne de se at fosteret var gået til i 8. uge. Jeg er sendt hjem med piller der skal sætte gang i aborten. Jeg skal lægge dem op i morgen tidlig.
Er der nogen der også har været igennem at miste 3 gange i træk og fåetvet raskt barn efterfølgende?! Vi er simpelthen så kede af det og tør ikke længere at tro på at det kan lade sig gøre. Jeg er 30 år, spiser sundt og er ikke overvægtig. Jeg forstår det ikke.
Vil lige starte med at give dig et kæmpe kram ❤️ Det er så pisse hårdt at miste og føler virkelig med dig. Har selv været der- jeg mistede 3 gange og 4 gang er (forhåbentlig) lykkens gang, er 28+0 nu)
første abort var et meget langt forløb hvor kroppen blev ved med at ha hcg så jeg var igennem medicinsk abort, hysteroskopi med henblik på udskrabning for at de sidst konkluderer at der ikke var noget i livmoren, så det måtte sidde udenfor, men da kroppen allerede var igang med at afstøde fosteret måtte jeg bare afvente at den selv fik det hele ud.. det tog ca 3mdr. Og var SÅ hårdt..
Præcis 1år efter blev jeg gravid igen men havde en spontan abort omkring uge 7..
derefter gik vi i behandling og det lykkedes efter yderligere 4 mdr. At blive gravid på en gang hormoner og hjemmerul (var lyyykelig over jeg kunne nøjes med den behandling).. lykken varede dog kort.. i uge 7 blev jeg indlagt med massive smerter og opereret for GUL, hvor de fjernede en æggeleder og 1/2 liter blod..
jeg blev nu henvist videre fra det private til det offentlige, da de pludselig mistænkte dårlige æggeledere (trods jeg var fejlfri til udredning og gennemskylning af æggelederne)
efter 3 mdr kom vi endelig til og kunne komme igang med vores første IVF forsøg, og det lykkedes... jeg troede dog først den var negativ da jeg ikke kunne teste på testdag (juleaften) så det var bare så hårdt og blev en ubeskrivelig hård juleaften.. det skulle så vise sig at være en slow starter 
beklager den lange smørre, men jeg synes lige jeg ville fortælle dig min historie -måske kan det give lidt håb ❤️❤️❤️
Anmeld
Citér