Skal jeg kontakte lægen?! Eller er jeg pivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2017

Anonym trådstarter

Hejsa 

jeg er faldet igår til en konfirmation, og vredet om på min fod. Jeg var noget beruset da det skete, og jo det gjorde da ret ondt men tænkte ikke det var noget alvorligt, og haltede/humpede rundt restenen af aftenen. 

Men her til morgen da jeg vågner, gør det forventeligtvis stadig ondt, bare meget voldsommere. Den er let hævet og har fået en pænt rødligt blå mærke lige ved anklen. Den dunker let, især efter hvis jeg har gået/humpet rundt. Kan mærke smerterne/ubehaget omkring min fod konstant, både i aktiv oh hviletid. 

Jeg skal på arbejde i morgen, men jeg kan slet ikke se hvordan det skulle ske. Men er det mig som et pivet og burde bide det i mig? Skal jeg til lægen og få set på den? 

Jeg har ikke rigtig prøvet "det her" før, og ved ikke helt hvad jeg skal reagere på eller bide i mig. 

Og jeg gider ikke rende til lægen unødigt, for at få af vide den bare skal holdes i ro. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2017

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hejsa 

jeg er faldet igår til en konfirmation, og vredet om på min fod. Jeg var noget beruset da det skete, og jo det gjorde da ret ondt men tænkte ikke det var noget alvorligt, og haltede/humpede rundt restenen af aftenen. 

Men her til morgen da jeg vågner, gør det forventeligtvis stadig ondt, bare meget voldsommere. Den er let hævet og har fået en pænt rødligt blå mærke lige ved anklen. Den dunker let, især efter hvis jeg har gået/humpet rundt. Kan mærke smerterne/ubehaget omkring min fod konstant, både i aktiv oh hviletid. 

Jeg skal på arbejde i morgen, men jeg kan slet ikke se hvordan det skulle ske. Men er det mig som et pivet og burde bide det i mig? Skal jeg til lægen og få set på den? 

Jeg har ikke rigtig prøvet "det her" før, og ved ikke helt hvad jeg skal reagere på eller bide i mig. 

Og jeg gider ikke rende til lægen unødigt, for at få af vide den bare skal holdes i ro. 

Den ville jeg nok få tjekket. Måske er den "bare" forstuvet, men den kan også være brækket.

Anmeld Citér

6. juni 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hejsa 

Det ligner en kraftig forstuvning. Men det kan også være slemt i sig selv. Så jeg ville helt sikkert få det tjekket 

Anmeld Citér

6. juni 2017

B&J

Kan du komme afsted til lægen 

god bedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.