akut hjælp - fars dags gave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
6 svar
2 synes godt om
5. juni 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har fået set forkert på kalenderen, og mente først at det var fars dag i næste uge, så jeg har ikke fået købt noget og jeg er fuldstændig tom for ideer der kan ordnes her og nu.

Har I nogle ideer jeg kan bruge? Det kan ikke være vin eller anden alkohol da han rejser senere i dag.

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2017

Ciss

Bag en kage. 

Lav et gavekort på en hyggeaften I skal have, når han kommer hjem igen.

Anmeld Citér

5. juni 2017

2017morigen

Vi gør normalt ikke noget til mors ellers fars dag men barnet har flere gange været og spurgt efter at gøre noget eller købe en gave. 

Så i dag har vi været i den lokale brugs da vi alligevel skulle have noget til aftensmad grundet lyst til at grille. Det blev til en pose chips (barnet havet set en reklame for doritos, så det måtte prøves), en flaske cola og romkugler,  som han holder meget af. Så ser vi fælles en tegnefilm i eftermiddag og hygger med chipsene og colaen.

Så det behøves ikke at være det store men det betød rigtig meget for barnet at der blev gjort noget 

Anmeld Citér

5. juni 2017

L-Lotte

Ms.Momo skriver:

Jeg har fået set forkert på kalenderen, og mente først at det var fars dag i næste uge, så jeg har ikke fået købt noget og jeg er fuldstændig tom for ideer der kan ordnes her og nu.

Har I nogle ideer jeg kan bruge? Det kan ikke være vin eller anden alkohol da han rejser senere i dag.

På forhånd tak.

Inviter ham ud på frokost. Så kan i nå lidt hygge inden han skal rejse.

Anmeld Citér

5. juni 2017

altogintet

Ms.Momo skriver:

På forhånd tak.

Hvis han er en handymand så skynd dig i Silvan efter en tommestok der står "far" på. Koster 49,95  

Anmeld Citér

5. juni 2017

altogintet

2017morigen skriver:

Vi gør normalt ikke noget til mors ellers fars dag men barnet har flere gange været og spurgt efter at gøre noget eller købe en gave. 

Så i dag har vi været i den lokale brugs da vi alligevel skulle have noget til aftensmad grundet lyst til at grille. Det blev til en pose chips (barnet havet set en reklame for doritos, så det måtte prøves), en flaske cola og romkugler,  som han holder meget af. Så ser vi fælles en tegnefilm i eftermiddag og hygger med chipsene og colaen.

Så det behøves ikke at være det store men det betød rigtig meget for barnet at der blev gjort noget 

Hvor er det altså bare en dejlig gave at få. Det er så fedt når børnene virkelig viser, at de gerne vil 

Anmeld Citér

5. juni 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg overhørte ham sige at hans kasket trængte til en udskiftning, så vi endte med at købe en ny kasket og en ½ l cola.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.