Kan man se det på dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe, nu blev jeg jo rykket frem i går så jeg i dag er 12+0 og man kan INTET se i dagtimerne og om aftenen kommer der så en lille bule... Nu bliver jeg temmelig utålmodig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

LouiseNielsen

Jeg er 14+3 og anden gangs gravid, mig har man kunne se det på siden jeg var 7 uger henne.....

Jeg er lige så stor nu som jeg var da jeg var 25 uger henne med min søn. Phuuuu......

Anmeld

15. oktober 2009

Gaya

Rosa skriver:

Jeg er 9+5 og jeg  tror hver aften at NU kan man ihvertfald se noget - men hver morgen er jeg ligeså flad som altid... Har sikker pruttet det ud i løbet af natten  

Hvad med jer? Hvor langt er I og kan man se det? (Ps. skriv også lige om I er 1. eller flergangsmødre, det har jo også en betydning)..

Hej......

Jeg er 1. gangs gravid (9+4), og man har kunne se det på mig siden jeg var i ca. 3 uge.......vildt....

Mavsen skal nok komme......så har du også haft muligheden på at holde lidt på en lille hemmelighed..... ;o) hvilket jeg ville ønske jeg havde kunnet......Bare til jeg var nået til de obligatorieske 12 uger ;o)

Mange hilsner fra Lene

Anmeld

15. oktober 2009

Kaufie

Gaya skriver:

Hej......

Jeg er 1. gangs gravid (9+4), og man har kunne se det på mig siden jeg var i ca. 3 uge.......vildt....

Mavsen skal nok komme......så har du også haft muligheden på at holde lidt på en lille hemmelighed..... ;o) hvilket jeg ville ønske jeg havde kunnet......Bare til jeg var nået til de obligatorieske 12 uger ;o)

Mange hilsner fra Lene

3. uge?? - det lyder utroligt - det er vel først der ægget sætter sig fast? Var du meget tynd før du blev gravid?

Anmeld

15. oktober 2009

Gaia

Jeg er nu 15+3 og man er begyndt at kunne se det for ca. en uges tid siden nyder det bare

Anmeld

15. oktober 2009

Vidunderligeunger

Gaia skriver:

Jeg er nu 15+3 og man er begyndt at kunne se det for ca. en uges tid siden nyder det bare

kun mine bryster der ikke kan være i nogen som helst bh fra før jeg blev gravid.. men ikke nogen mave.. er også kun 7+3..

kan man allerede ved første scanning se hvad køn det er, siden du skriver du skal have en pige??  åhh hvor ved jeg bare lidt om det hehe

Anmeld

19. oktober 2009

Gaya

Kaufie skriver:

3. uge?? - det lyder utroligt - det er vel først der ægget sætter sig fast? Var du meget tynd før du blev gravid?

Nej ikke tynd, men heller ikke overvægtig......måske det er min hormonbehandling inden der har gjort at det viste sig hurtigere.......

Men som sagt var jeg ikke mere end i fjerde uge, før min chef havde gættet det.......så meget for at holde det hemmeligt.... ;o)

Anmeld

19. oktober 2009

missKat

Rosa skriver:

Hehe, nu blev jeg jo rykket frem i går så jeg i dag er 12+0 og man kan INTET se i dagtimerne og om aftenen kommer der så en lille bule... Nu bliver jeg temmelig utålmodig...

bare vent Rosa, det kommer om lidt.

jeg er nu 15+4 og indenfor de sidste 10 dage er der virkelig sket noget!!!!

og jeg er også første gangs gravid jo

Anmeld

19. oktober 2009

Mormilla

Ja man kan se det på mig og jeg er i uge 10. Har taget vente tøjet på da jeg ikke kan passe normalt tøj mere...

Men jeg var os i ventetøj tidligt med min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.