Kan man se det på dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er 9+5 og jeg  tror hver aften at NU kan man ihvertfald se noget - men hver morgen er jeg ligeså flad som altid... Har sikker pruttet det ud i løbet af natten  

Hvad med jer? Hvor langt er I og kan man se det? (Ps. skriv også lige om I er 1. eller flergangsmødre, det har jo også en betydning)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Kaufie

Jeg er 2. gangs og 7+2. Selvom jeg ved "det hele" kun fylder som en appelsin nuværende tidspunkt, så er jeg helt sikker på, at der er bukser jeg bare ikke kommer i mere i denne omgang.

Min mand siger han kan se mine bryster er blevet større  - men også at han mener at den nedeste del af maven er lidt rundere end normalt.

Som hos dig er det mest om aftenen jeg selv kan se det med maven, men jeg synes mine kolleger er begyndt at skæve lidt ned til min mave - om det er paranoia eller reelt, dét ved jeg ikke. Men jeg er spændt på hvornår den første tør spørge om jeg er gravid eller bare lægger mig lidt ud....

Anmeld

8. oktober 2009

Mormilla

Jeg er os 2. gangs og jeg er 8 uger og jeg har fået noget mave. Faktisk så meget at jeg i dag skal på loftet og ha fundet graviditetstøj frem... Er træt af at hver gang jeg skal sidde ned skal jeg spænde mine bukser op.
Da jeg var gravid med min søn i uger 8 havde jeg os mave på.

Men lige som dig så er min mave os større om aften!!! Der ligner jeg en som er en 4-5 mån. Mine bryster er os voksede lidt men kan stadig passe mine bh`er

Anmeld

8. oktober 2009

linemus

Jeg er 3. gangsgravid og også 9+5, men ligner desværre en i 4. måned. Det er nok ikke den lille i mavens skyld, men nok nærmere post-gravid-med-tvillinge-mave, som jeg aldrig er kommet af med. Glæder mig meget til min mave bliver "alderssvarende".

Jeg kan ikke være i mine alm. bukser. Jo, jeg har to par, som var for store før, de sidder godt. Desværre er der hul et uheldigt sted i det ene par, så de er dømt til hjemmebukser. Og så har jeg fundet ét par ventebukser i gemmerne, hvor elastikken ikke har taget skade af den enorme mave, jeg havde sidst

Jeg føler, min mave er meget oppustet, generet og lidt mere tyk nederst end den plejer. Især om aftenen eller når jeg lige har spist, ser den helt enorm ud. Faktisk ser den ret flot gravid ud - jeg skal bare undlade at fortælle, hvor langt (eller kort) jeg egentlig er, og undgå at nogen opdager, hvor blød den også er 

Jep, mine bryster er også vokset - det er da altid noget

- Line

Anmeld

9. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er dødmisundelig på jer alle 3 med jeres synlige maver ...

Anmeld

9. oktober 2009

Riksen

Hej!

Jeg er førstegangsgravid og er kun 6+0, så jeg ved godt jeg ikke helt "tæller" i denne sammenhæng, da jeg jo ikke er så langt henne endnu. Men man kan faktisk se på mine bryster at jeg er gravid. De er blevet lidt mere faste og fylder bh-en lidt mere ud end ellers. Det har overrasket mig lidt, for jeg har hele tiden  troet at det først er langt senere at man kan se noget.

Men jeg glæder mig, ligesom dig, til at der sker noget med maven... synes der er lang tid til. Er lidt utålmodig.

- Rikke

Anmeld

9. oktober 2009

mielevy

Jeg er 2. gangs og allerede fra ca. uge 9 bulede jeg ud og i dag er jeg 14 uger henne og ligner nu en rigtig gravid og ikke bare en der har taget lidt på :-) Men første gang var jeg næsten halvvejs før jeg lignede en der var gravid og jeg er endda lille og spinkel.... og så gik det stærkt i den sidste halvdel. Så det skal nok komme :-) Held og lykke

Anmeld

9. oktober 2009

brumbasse

man kan godt se det på mig, maven er lissom tyk under navlen i stedet for "kun" midt på maven

Har begrænset antal bukser jeg kan passe efterhånden, men omvendt er mine ventebukser fra sidst også for store - der kunne man først se det noget senere (pga bræk)

Nyder nu egentlig at kunne gå i "alm" tøj så det ikke skriger alt for meget langt væk af at jeg er gravid, folk i byen ved det fx ikke endnu og skal heller ikke vide det før efter scanning.

Anmeld

9. oktober 2009

Tdittmann

Jeg er nu 9+1 og gravid for 3.gang og nu kan jeg ikke skjule det meget længere.

Jeg er ihvert fald til nødt til at købe nye bukser inden for de næste 14 dage

Anmeld

10. oktober 2009

Hejsa!  Jeg er 1. gangs fødende og i uge 11, og jeg kan ik se det på maven endnu... Men mine bryster er blevet en hel del større og faste!  hehe..

Jeg glæder mig også til man kan se det.. Har en veninde der er i uge 35, så er lidt misundelig på hende og hendes flotte mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.