Hjælp, sød mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
7 svar
11 synes godt om
3. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg falder for de der typiske "bad boys" , tatoveringer all over, og de viser sig altid og have en mørk fortid som aldrig helt forbliver fortid, dårlige ikke fungerende familieforhold osv osv. 

Lige nu skriver jeg så med en super sød mand. Han arbejder som fængselsbetjent. Han er lige en smule ældre end mig, men jeg har tilgengæld 2 børn (han har ingen endnu) så jeg føler ikke aldersforskellen gør så meget da vi er "samme sted" , job , styr på livet samme ønsker for fremtiden osv. 

Mit problem er bare at der hele tiden er noget i mig som ikke rigtig kan acceptere der ikke er noget af det der bad boy i ham. Det er virkelig irreterende , for han er så sød og indeholder alle de gode ting jeg faktisk ønsker mig af en mand! 

Er der nogen der kender til den Følelse? Forsvinder det? Jeg har jo kun dårlige erfaringer med de typiske mænd jeg finder, så det her virker bare helt rigtigt! Men alligevel ..... ååååh det er frusterende ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2017

Aristocats

Tror bare at nogle gange skal man udvide sine horisonter og ikke være så rigid i forhold til mænd, hvilket vi kvinder desværre ofte er super dårlige til.