Mandens hår

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

3. juni

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Måske han lige skal vænne sig til det :-)

Men jeg kan sagtens forstå mænds ønske om at bevare håret. Jeg støtter fuldstændig min kæreste i det, hvis han en dag skulle beslutte sig i at få en hårtransplantation. Det må være hårdt at miste det, især hvis det betyder noget for en.

Gir dig helt ret - min er vant til tyk hår men det så bare ikke pænt ud til sidst men det var hårdt for ham at indse det 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. juni

Lottte

Profilbillede for Lottte

Jeg synes i skal prøve at bruge hårfibre som en løsning. Det virker altså meget naturligt og så slipper man for andre dyre løsninger. Det er i hvert fald et forsøg værd tænker jeg. Ellers tag håret af Det bliver ikke bedre .Jeg ved de har hårfibrene her:  https://hairboost.dk/ 

Anmeld Citér

27. august

juliemadsen95

Profilbillede for juliemadsen95
Lev livet og lev i nuet. Vær god mod andre og elsk dig selv

Hejsa

Håber I har fundet ud af noget ang. mandens (manglende) hår  

Jeg vil dog anbefale at læse lidt i denne guide. Min mand havde samme problem. Vi fulgte rådene i denne artikel om hårtab, og han har faktisk fået store dele af hans hår tilbage. 

Anmeld Citér

27. august

MorTilN

Profilbillede for MorTilN
Mor til den dejligste dreng

Min mand er også blevet tynd på toppen med årende. Vi gør det at jeg trimmer siderne i én længde( 5-7mm) og toppen i en anden længde( ikke under 15mm) evt en overgangslængde på omkring 8-10mm

Du vil for evigt leve i mit hjerte far

Anmeld Citér

27. august

Smil

Profilbillede for Smil
Anonym skriver:

Ja mandens hår eller manglen på samme

Det er nu endelig gået op for ham at håret på toppen er ved at forsvinde og tindingerne er lidt for høje. Men hvad gør vi ved det? 

Fjerner vi bare det hele, lidt af gangen, eller er der en frisure som skjuler det lidt ingen af os kan forstille os ham uden hår men vi ved det er den vej det skal gå. Hvad gjorde I?

Jeg vil foreslå, at han går til en rigtig dygtig frisør - det gør en kæmpe forskel

Min mand har også den udfordring og det var endnu tydligere at se i den i periode, hvor hans dygtige frisør var på barsel...

Anmeld Citér

27. august

migxher

Profilbillede for migxher
SDD skriver:

Min mand begyndte at blive tyndhåret ved en alder af 22 og var meget tydeligt som 25 årig.  I takt med at det blev tyndere klippede han det kortere og kortere. Til sidst valgte han at skrabe alt af. Det ser rigtig godt ud. 

Han sidder ved siden af nu og siger at jeg skal huske at fortælle at han ikke selv vidste HVOR tyndt der var blevet. Det var et billede af vores datter hvor man kunne se lidt af ham bagfra så man så håret. Da han så det blev han faktisk ked af det, men valgte derefter at det hele skulle af. 

Det samme her. Min kæreste tager det med skraber 1-2 gange om ugen. I starten ser det nok lidt sjovt ud med man vender sig til det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.