Mandens hår

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

1.341 visninger
15 svar
5 synes godt om
3. juni

Anonym trådstarter

Ja mandens hår eller manglen på samme

Det er nu endelig gået op for ham at håret på toppen er ved at forsvinde og tindingerne er lidt for høje. Men hvad gør vi ved det? 

Fjerner vi bare det hele, lidt af gangen, eller er der en frisure som skjuler det lidt ingen af os kan forstille os ham uden hår men vi ved det er den vej det skal gå. Hvad gjorde I?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. juni

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige
Anonym skriver:

Ja mandens hår eller manglen på samme

Det er nu endelig gået op for ham at håret på toppen er ved at forsvinde og tindingerne er lidt for høje. Men hvad gør vi ved det? 

Fjerner vi bare det hele, lidt af gangen, eller er der en frisure som skjuler det lidt ingen af os kan forstille os ham uden hår men vi ved det er den vej det skal gå. Hvad gjorde I?

Min mand begyndte at blive tyndhåret ved en alder af 22 og var meget tydeligt som 25 årig.  I takt med at det blev tyndere klippede han det kortere og kortere. Til sidst valgte han at skrabe alt af. Det ser rigtig godt ud. 

Han sidder ved siden af nu og siger at jeg skal huske at fortælle at han ikke selv vidste HVOR tyndt der var blevet. Det var et billede af vores datter hvor man kunne se lidt af ham bagfra så man så håret. Da han så det blev han faktisk ked af det, men valgte derefter at det hele skulle af. 

Anmeld Citér

3. juni

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Min mand begyndte at blive tyndhåret ved en alder af 22 og var meget tydeligt som 25 årig.  I takt med at det blev tyndere klippede han det kortere og kortere. Til sidst valgte han at skrabe alt af. Det ser rigtig godt ud. 

Han sidder ved siden af nu og siger at jeg skal huske at fortælle at han ikke selv vidste HVOR tyndt der var blevet. Det var et billede af vores datter hvor man kunne se lidt af ham bagfra så man så håret. Da han så det blev han faktisk ked af det, men valgte derefter at det hele skulle af. 

Det var det samme som skete her igår - viste ham et billede hvor man kunne se det på toppen - han blev virkelig overrasket og besluttede at der måtte ske noget

Anmeld Citér

3. juni

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh ha de stakkels mænd, de har det altid nemt

Her er kæresten også ved at være tyndhåret på toppen og tænker at på et tidspunkt tager det hele af.

Han har altid haft tin tin hår, men det er lige så stille ved at blive højt i tændingerne og i midten. Tror vi starter med at klippe det hele samme længe også når han er klar, ryger det sidste.

Han er "heldigvis" helt lyshåret, så tror endelig ik det gør den stor forskel!? Vh Stine 

Anmeld Citér

3. juni

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Årh ha de stakkels mænd, de har det altid nemt

Her er kæresten også ved at være tyndhåret på toppen og tænker at på et tidspunkt tager det hele af.

Han har altid haft tin tin hår, men det er lige så stille ved at blive højt i tændingerne og i midten. Tror vi starter med at klippe det hele samme længe også når han er klar, ryger det sidste.

Han er "heldigvis" helt lyshåret, så tror endelig ik det gør den stor forskel!? Vh Stine 

Min er helt mørk så det ses ret tydeligt - han køber trimmer idag så er spændt på resultatet som sagt har jeg meget svært ved at se det for mig ��

Anmeld Citér

3. juni

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Min er helt mørk så det ses ret tydeligt - han køber trimmer idag så er spændt på resultatet som sagt har jeg meget svært ved at se det for mig ��

Jeg tror hurtigt man vænner sig til det. 

Ska bare huske extra solcrem om sommeren.. Vh Stine 

Anmeld Citér

3. juni

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
Foto
minus 73kg :D

Uh mand er lækker lækker med maskin kort så man lige kan se kant 

men han fik også i en tidlig alder

Anmeld Citér

3. juni

Nel

Profilbillede for Nel

Nu vil jeg bare lige smide et forslag - har han tænkt på hårtransplantation? Jeg vil udelukkende sige at muligheden er der, jeg synes ikke man uden videre skal få det foretaget, hvis man kan affinde sig med enten kortere hår eller tabt hår.

Min kæreste har selv vigende hårgrænser ved tindingerne. Han overvejer at få transplanteret hår derop, da han er glad for sit hår.

Anmeld Citér

3. juni

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Nu vil jeg bare lige smide et forslag - har han tænkt på hårtransplantation? Jeg vil udelukkende sige at muligheden er der, jeg synes ikke man uden videre skal få det foretaget, hvis man kan affinde sig med enten kortere hår eller tabt hår.

Min kæreste har selv vigende hårgrænser ved tindingerne. Han overvejer at få transplanteret hår derop, da han er glad for sit hår.

Ja det har han faktisk - men nu har vi lige klippet det af - jeg syns det er pænt men kan godt mærke han nok ikke selv er lige så glad 

Anmeld Citér

3. juni

Nel

Profilbillede for Nel
Anonym skriver:

Ja det har han faktisk - men nu har vi lige klippet det af - jeg syns det er pænt men kan godt mærke han nok ikke selv er lige så glad 

Måske han lige skal vænne sig til det :-)

Men jeg kan sagtens forstå mænds ønske om at bevare håret. Jeg støtter fuldstændig min kæreste i det, hvis han en dag skulle beslutte sig i at få en hårtransplantation. Det må være hårdt at miste det, især hvis det betyder noget for en.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.