hjælp til boligsøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. juni 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min mand og jeg står og leder efter en bolig i København og omegn da han har arbejde i København og jeg skal starte på uddannelse pr. 14 august.

pt. bor vi på Bornholm, så vi har virkelig brug for noget. Vi har profiler på flere boligsider og jeg har skrevet til mange uden at høre noget tilbage. Jeg er nu begyndt at overveje om det er fordi jeg ikke skriver spændende nok, eller for mangelfuldt.

Kan I, kære baby.dk brugere, hjælpe mig med at formulere mig bedre/udfylde huller?

Vi er en familie fra Bornholm bestående af to voksne, begge to 29 år, og en pige på tre år. Hver anden weekend har vi desuden samvær med min søn på ni år.

Min mand arbejder som salgsassistent på Store Kongensgade mens jeg læser til kontorassistent og skal læse videre på Niels Brock fra 14 august.

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2017

Ms.Momo

Hvad ville I gerne vide hvis det var jer der skulle leje jeres bolig ud?

Anmeld Citér

1. juni 2017

AnoMom

Ms.Momo skriver:

min mand og jeg står og leder efter en bolig i København og omegn da han har arbejde i København og jeg skal starte på uddannelse pr. 14 august.

pt. bor vi på Bornholm, så vi har virkelig brug for noget. Vi har profiler på flere boligsider og jeg har skrevet til mange uden at høre noget tilbage. Jeg er nu begyndt at overveje om det er fordi jeg ikke skriver spændende nok, eller for mangelfuldt.

Kan I, kære baby.dk brugere, hjælpe mig med at formulere mig bedre/udfylde huller?

Vi er en familie fra Bornholm bestående af to voksne, begge to 29 år, og en pige på tre år. Hver anden weekend har vi desuden samvær med min søn på ni år.

Min mand arbejder som salgsassistent på Store Kongensgade mens jeg læser til kontorassistent og skal læse videre på Niels Brock fra 14 august.

På forhånd tak

Rygere/ikke rygere, husdyr. Det går folk meget op i

Anmeld Citér

1. juni 2017

Abracadabra

Jeg ville skrive mere personligt:

Hej, vi er en familie på fire (så formalia og bla-bla), dernæst noget personligt om jer selv. Hvad kan I lide at lave i fritiden, gerne skrevet lidt humoristisk... Hvad glæder I jer til i København? Sæt gerne et fint billede på.

Anmeld Citér

1. juni 2017

Ms.Momo

Abracadabra skriver:

Jeg ville skrive mere personligt:

Hej, vi er en familie på fire (så formalia og bla-bla), dernæst noget personligt om jer selv. Hvad kan I lide at lave i fritiden, gerne skrevet lidt humoristisk... Hvad glæder I jer til i København? Sæt gerne et fint billede på.

Det er som svar på opslag fra udlejere, så det er ikke muligt at ligge billedet ind der.

Jeg har kun skrevet tre, fordi min søn bor hos sin far og kun kommer på samvær hver anden weekend - og vi ved ikke om det bliver mindre når vi flytter over.

Fritid er desværre heller ikke noget vi har meget af, så der er ikke det store at skrive om

Anmeld Citér

2. juni 2017

Flomama

Hej 

Vi er en familie på fire der leder efter en Bolig i København. Vi bor pt på Bornholm. Min mand arbejder i København og jeg skal til at studere. 

Vi har ikke dyr. Vi ryger ikke og vi bruger meget tid sammen som familie og vægter hygge og stabilitet højt. 

Jeg glæder mig til at hører fra dig. Jeg vil med glæde besvarer Udybbende spørgsmål. 

Med venlig hilsen 

else Hansen (ved ikke hvad du hedder hehe)

Anmeld Citér

2. juni 2017

Awd

Ms.Momo skriver:

På forhånd tak

Har du prøvet på dba?

Anmeld Citér

2. juni 2017

lineog4

Hvor bredt søger I, for København er bare sindsyg svær at finde noget i. Hvorimod Taastrup, Hedehusene mm er noget lettere. 

Anmeld Citér

2. juni 2017

Thea14

Husdyr, ryger/ikke ryger, om i er typen der fester eller helst vil have ro, stabil økonomi (mange udlejere kan godt blive skræmt væk af ordet studerende)

Generelt lidt flere praktiske detaljer vil hjælpe en del. Især når i besvarer en annonce, skal i huske at I skal sælge jer selv og der er mange at vælge i mellem.

Dernæst vil jeg råde jer til at ringe fremfor at skrive, hvis muligheden er der. I kommer hurtigere direkte i kontakt med udlejerne og virker mere interesseret.

og så er København centrum svært at finde noget i, hvorimod det kan blive nemmere hvis i søger længere ude.

Anmeld Citér

4. juni 2017

Ms.Momo

lineog4 skriver:

Hvor bredt søger I, for København er bare sindsyg svær at finde noget i. Hvorimod Taastrup, Hedehusene mm er noget lettere. 

Vi søger (for os) meget bredt, pt alt indenfor 1½ times kørsel fra arbejde og skole.

Vi søger alt fra to værelser og op,også midlertidige lejemål.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.