hjælp til boligsøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. juni 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min mand og jeg står og leder efter en bolig i København og omegn da han har arbejde i København og jeg skal starte på uddannelse pr. 14 august.

pt. bor vi på Bornholm, så vi har virkelig brug for noget. Vi har profiler på flere boligsider og jeg har skrevet til mange uden at høre noget tilbage. Jeg er nu begyndt at overveje om det er fordi jeg ikke skriver spændende nok, eller for mangelfuldt.

Kan I, kære baby.dk brugere, hjælpe mig med at formulere mig bedre/udfylde huller?

Vi er en familie fra Bornholm bestående af to voksne, begge to 29 år, og en pige på tre år. Hver anden weekend har vi desuden samvær med min søn på ni år.

Min mand arbejder som salgsassistent på Store Kongensgade mens jeg læser til kontorassistent og skal læse videre på Niels Brock fra 14 august.

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2017

Ms.Momo

Hvad ville I gerne vide hvis det var jer der skulle leje jeres bolig ud?

Anmeld Citér

1. juni 2017

AnoMom

Ms.Momo skriver:

min mand og jeg står og leder efter en bolig i København og omegn da han har arbejde i København og jeg skal starte på uddannelse pr. 14 august.

pt. bor vi på Bornholm, så vi har virkelig brug for noget. Vi har profiler på flere boligsider og jeg har skrevet til mange uden at høre noget tilbage. Jeg er nu begyndt at overveje om det er fordi jeg ikke skriver spændende nok, eller for mangelfuldt.

Kan I, kære baby.dk brugere, hjælpe mig med at formulere mig bedre/udfylde huller?

Vi er en familie fra Bornholm bestående af to voksne, begge to 29 år, og en pige på tre år. Hver anden weekend har vi desuden samvær med min søn på ni år.