Valg af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2017

MiniMe2005

striber skriver:

Vi har dårlig erfaring med punkterfrie. Men det er nok en smagssag

Jeg hælder virkelig også til den. Det er bare en fordel at den er så lille. Og så var den bare SÅ lækker at køre rundt med. Og nem at slå sammen. 

Jeg satser på han ville kunne ligge i den minimum 8mdr. Mine andre har ikke været så store igen. 

Det er det helt sikkert :-)

Mht at sove ude i klapvogn, så har vores som sagt gjort det hele vinteren, fra han var cirka fem måneder. Han har endda sovet, hvor det var -9 grader, og han var dejlig varm :-) En voksi og læ er klart vejen frem. Vi har i hvert fald aldrig savnet en større vogn.

Og vi skiftede over, da vores søn ramte 74 cm, da dyne/voksi fylder lidt, og der jo også skal være lidt plads over hovedet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2017

anonym12

striber skriver:

Det er kort ja. Men synes dem med større er klodsede at se på. Og faldt netop for den, da den var så lille og kompakt. Men igen ja. Han vil kun kunne ligger deri til han er 8mdr-1år. Skal bare lige gøre op med mig selv om vi kan undværre en barnevogn til den tid. 

Det er en smagssag. Jeg synes ikke vores er mere klodset end min venindes emmaljunga (vores er mumswish). 

Men jeg ville ikke ha kunne undværet barnevognen da han var 6-8 mdr (vores dreng er lang). Men børn fås i mange størrelser og hvad der fungere for nogen, fungere ikke nødvendigvis for andre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.