Gode argumenter for udflytterbørnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
1 svar
1 synes godt om
30. maj 2017

Thp

Hej

Jeg har brug for alle de argumenter, I har for at vælge udflytterbørnehave.

Sagen er den, at min kæreste er bange for, at det er et upraktisk valg. Selv er jeg kæmpe fan af konceptet. men jeg skal altså overbevise min kæreste, som har sat sig for ,at det er upraktisk i forhold til det logistiske.

Jeg har dog findet en delvis udflytter, hvor vores barn kan afleveres og hentes i en "fast børnehave". Så jeg troede egentlig, at "problemet" er løst. Men det er som om han bare overhovedet ikke vil overveje en udflytter - nok fordi hans eks, som han har et andet barn med, har argumenteret hårdt for, at deres fælles barn bestemt ikke skulle i udflytter.

Heldigvis er hans argumenter tynde - så nu har jeg bare brug for alle mulige gode argumenter. Så send gerne facts og erfaringer min vej Er der fx nogen, der kan sige noget om, at sygedagene er færre i en udflytter?

Ppå forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2017

Lililili

Vi er så heldige at bo lige ved en skovbørnehave. Vi har valgt den frem for de almindelige børnehaver, da de er ude hele tiden. De lærer andre ting så som dyrene, døde dyr, forrådnelse, alt om naturen, insekter i insekt hotel, bål/ ild mv. Der er færrer sygedage, da de er så meget ude og derved ikke samler så meget på bakterier, samt lydnivauet er bedre, uden for på et stort område. I vores børnehave, kommer de på flere turer end de andre børnehaver. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.