17 dage over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
7 svar
4 synes godt om
28. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej .. 
Jeg er gået 17 dage over tid, tog en test i fredags, dog negativ, men har samtlige symptomer.. Og tænkte ikke over om jeg kunne være gravid før jeg var gået lidt over en uge over tid .. 

Andre der har prøvet det?
Må indrømme at jeg har overvejet at ringe til lægen i morgen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Hej .. 
Jeg er gået 17 dage over tid, tog en test i fredags, dog negativ, men har samtlige symptomer.. Og tænkte ikke over om jeg kunne være gravid før jeg var gået lidt over en uge over tid .. 

Andre der har prøvet det?
Må indrømme at jeg har overvejet at ringe til lægen i morgen

Jeg gik engang 12 dage over tid. 

Tog til lægen og hun tog en g test som var negativ, ligesom dem jeg selv havde taget. Vi snakkede lidt og blev enige om at give det en uge og så skulle jeg ringe igen hvis jeg stadig ikke havde fået den. 

Fik den dagen efter, så var ikke gravid, men var stoppet på p piller 3 måneder før så det var dem der fuckede min cyklus helt op.. 

Anmeld Citér

29. maj 2017

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Jeg gik engang 12 dage over tid. 

Tog til lægen og hun tog en g test som var negativ, ligesom dem jeg selv havde taget. Vi snakkede lidt og blev enige om at give det en uge og så skulle jeg ringe igen hvis jeg stadig ikke havde fået den. 

Fik den dagen efter, så var ikke gravid, men var stoppet på p piller 3 måneder før så det var dem der fuckede min cyklus helt op.. 

Jeg har fået en tid 14.45, så der får jeg svar  

Anmeld Citér

29. maj 2017

MiniMe2005

Jeg har prøvet at gå en måned over tid. Jeg havde aldrig været på p-piller eller anden hormonprævention, har ikke pco eller andet, der kan påvirke cyklus. Jeg var heller ikke gravid. Men jeg var til gengæld lidt presset i den periode, og det kan sagtens påvirke ens cyklus. 

Anmeld Citér

29. maj 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Jeg har prøvet at gå en måned over tid. Jeg havde aldrig været på p-piller eller anden hormonprævention, har ikke pco eller andet, der kan påvirke cyklus. Jeg var heller ikke gravid. Men jeg var til gengæld lidt presset i den periode, og det kan sagtens påvirke ens cyklus. 

De gange jeg har gået så meget over, har jeg været gravid.. Men må se hva lægen siger

Anmeld Citér

29. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

De gange jeg har gået så meget over, har jeg været gravid.. Men må se hva lægen siger

Det var sygeplejesken jeg var inde hos, og hun sagde testen var negativ, og hun synes jeg skulle ringe i morgen tidlig og få en akuttid hos lægen, da det ikk kunne være rigtigt at jeg skulle gå næsten 20 dage over tid, og ha' symptomerne

Anmeld Citér

29. maj 2017

FruSteffensen

Tog du en ægløsningstest siden du er så sikker på at du er gået 17 dage over tid? Det kan jo også bare være en sen ægløsning og deraf senere mens end beregnet

Jeg havde lange cyklus ser et år efter jeg fik fjernet min hormonspiral, og graviditetssymptomer har det jo med at ligne før-mens symptomer.

Men hvis du ved 100 % at du havde ægløsning for 17+14 dage siden, så er det da vildt mærkeligt

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Tog du en ægløsningstest siden du er så sikker på at du er gået 17 dage over tid? Det kan jo også bare være en sen ægløsning og deraf senere mens end beregnet

Jeg havde lange cyklus ser et år efter jeg fik fjernet min hormonspiral, og graviditetssymptomer har det jo med at ligne før-mens symptomer.

Men hvis du ved 100 % at du havde ægløsning for 17+14 dage siden, så er det da vildt mærkeligt

Jeg kunne mærke min ægløsning, så ja jeg er sikker  
Men nu er jeg næsten gået en måned over tid, og har i dag fået min mens. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.