Hvilken app til 3 årig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
7 svar
6 synes godt om
27. maj 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter har fået en fin lille tablet i fødselsdag gave da hun blev 3 år for 2mdr siden hun vil primært få lav at bruge den på lange ture i bilen og under potte træning men 

Hvilken app kan i anbefale? Det må gerne være en app man køber som så ikke behøver adgang til nettet for at kunne bruges 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2017

anna111

Slet ingen 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Jullesnulle

Der findes nogen der hedder noget med panda. De er sjove. Her leger men ejer af en restaurant og laver mad.. eller styrer en lufthavn.

men hvorfor kun i forbindelse med bil eller pottetræning..? Mine børn siger rigtig meget på engelsk blot fordi de har set youtube videoer. Min søn på 3 kan 10-12 farver på engelsk og kan tallle til 15 på engelsk fordi han har set noget på youtube. Man behøver ikke være skræmt af at lade børn se på en iPad ud over ved pottetræning eller bilkørsel. Det kan sagtens være meget lærerigt.

Anmeld Citér

28. maj 2017

anna111

Jullesnulle skriver:

Der findes nogen der hedder noget med panda. De er sjove. Her leger men ejer af en restaurant og laver mad.. eller styrer en lufthavn.

men hvorfor kun i forbindelse med bil eller pottetræning..? Mine børn siger rigtig meget på engelsk blot fordi de har set youtube videoer. Min søn på 3 kan 10-12 farver på engelsk og kan tallle til 15 på engelsk fordi han har set noget på youtube. Man behøver ikke være skræmt af at lade børn se på en iPad ud over ved pottetræning eller bilkørsel. Det kan sagtens være meget lærerigt.

Ja selvfølgelig kan det det 

Men jeg fortrækker mit barn lære ved leg og ikke foran skærmen konstant 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Jullesnulle

anna111 skriver:

Ja selvfølgelig kan det det 

Men jeg fortrækker mit barn lære ved leg og ikke foran skærmen konstant 

Nu er der så også en forskel på foran en skærm konstant og nogen gange. Jeg tænker bare der er mange muligheder med en iPad og sjove indlærongsmuligheder som du ikke udnytter hvis det kun er ved bilture og pottetræning. ...

Anmeld Citér

28. maj 2017

Christabelle

Ramasjang-appen er super god �� 

Anmeld Citér

28. maj 2017

Jullesnulle

Rasmus klump.. her er både spil og film

Anmeld Citér

28. maj 2017

MorTil3+

LEGO duplo, der er et par apps, dem har mine børn været meget glade for

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.