Sælger smykker - Men prisen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. maj 2017

koeapabshicar

Profilbillede for koeapabshicar

Jeg er generelt enig i det de andre siger. Hjemmesiden virker "billig". Personligt køber jeg ikke "forgyldte/farvede" smykker men hvis jeg gjorde ville jeg selv kunne mærke kvaliteten i mine hænder inden køb. 

Jeg kunne også være bange for at du sælger kopi produkter og det kan give dig en bøde. Derudover miskreditere du originalen hvilket jeg også tror hun kan retsforfølge dig på. 

Navnet og dit slogan "armbånd så flotte du får lyst til at tage en selfie" er for mig lidt skørt. Og synes ikke rigtig det passer til en side der sælger smykker. 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. maj 2017

klmf

Profilbillede for klmf

Jeg ville ikke bruge så meget som en krone på den hjemmeside. Det er jo plagiat og så endda i dårlig kvalitet. At man endda kalder smykket for Julie og så taler nedsættende om originalproduktet, det er godt nok dårlig stil.

Hilsen lotchen 

Anmeld

28. maj 2017

Sandratoft

Profilbillede for Sandratoft
Foto
Alma 26/6-14 :)
Kathrine K. Svendsen skriver:

www.selfiehuer.dk

Jeg hygger mig meget med min lille webshop. Og nu er jeg begyndt at få smykker hjem.

.... Puha det tager sin tid at få taget billeder og oprettet varerne �� Men det begynder at tage form. 

Nu er det smykker til kvinder jeg sælger, bl.a. elegante tynde sølv armbånd. Så jeg er meget spændt på at høre, hvad I synes om priserne på smykkerne. Så tag endelig et kig og fortæl gerne om i synes det hele virker for billigt, eller om priserne måske er for høje.

På forhånd tusind tak ���� 

Hejsa
Kan godt huske dengang du kun havde huer i din shop, og der overvejede jeg da på et tidspunkt at købe en
Mht det nye indhold i shoppen, så tænker jeg at det hele ser fint ud. Den sætning under halskæden "Julie" synes jeg nu ikke er så slem, du fortæller jo blot hvad forskellen er. 

Men men men... kan du ikke ændre websidens navn? "Selfiehuer" lyder lidt.... useriøst. Så hellere dit eget navn

Anmeld

28. maj 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sandratoft skriver:

Hejsa
Kan godt huske dengang du kun havde huer i din shop, og der overvejede jeg da på et tidspunkt at købe en
Mht det nye indhold i shoppen, så tænker jeg at det hele ser fint ud. Den sætning under halskæden "Julie" synes jeg nu ikke er så slem, du fortæller jo blot hvad forskellen er. 

Men men men... kan du ikke ændre websidens navn? "Selfiehuer" lyder lidt.... useriøst. Så hellere dit eget navn

Det er nu engang ulovligt at nævne andre brands på den måde - og det bliver kun værre af det "desværre", hun tilføjer. Lidt som at sælge kopi af det musselmalede i turkis og tilføje, at Royal Copenhagen desværre ikke bruger helt samme farve - eller noget. 

Anmeld

29. maj 2017

Louisevilhababy

Profilbillede for Louisevilhababy

Hej 

jeg giver faktisk andre mening ud fra min egne ønsker om smykker og i forhold til prisen  

men når det så er sagt, skal du virkelig overvej hvem du sælger til? Hvem køber så de her smykker? Hvor bor målgruppen, hvad stil har de, og hvad forlanger de når de køber smykker online, hvem er dine konkurrenter? For det helt sikkert ikke de samme som køber de originale "Julie" design, men nogen der ikke går op i design, kvaliteten osv! Måske er det teenager som ikke har så mange penge, du skal fange opmærksomheden ved, og ikke 25-35 årige. 

Jeg håber du forstår lidt af hvad jeg mener, men skriv ned, find billeder af din målgruppe, forklar og fortæl dig selv enten hvad for kunder vil du gerne have/ hvad kunder tiltrækker du nu og så har du måske en bedre chance for at fange kunderne og så vil prisen også give mening måske?!  

Håber det hjalp, og jeg håber du finder en måde at prissætte dine varer 

Anmeld

29. maj 2017

MiniMe2005

Nøj, hvor ville jeg blive sur, hvis jeg var Julie Sandlau! Og jeg ville nok også smide et lille sagsanlæg i din retning for plagiat.

Jeg er simpelthen nødt til at spørge, om du helt seriøst tror, at det er i orden at misbruge andre mennesker og deres design på den måde? Det er fair nok, at du ikke er til hendes smykker, men det der er ikke i orden.

Mht priserne er det svært at vurdere, når du ikke skriver, hvilket materiale smykkerne er lavet i. Jeg ville personligt aldrig købe et smykke, som jeg ikke vidste, hvad var lavet af.

Anmeld

29. maj 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Set bort fra det med knap så god markedsføring omkring "Julie" osv, så har jeg stemt priserne er for høje. Hvis man ser på nogle af de kinesiske hjemmesider, med sindssyg stort og varieret udvalg af forgyldte og forsølvede (hedder det det? ) smykker til 7-14 kr, der nok er af ret sammenlignelig kvalitet, så ville jeg aldrig kunne finde på at give så meget som de koster på din hjemmeside.

Anmeld

8. juli 2017

Kathrine K. Svendsen

Profilbillede for Kathrine K. Svendsen

Tusind tak for alle jeres input!

Jeg har arbejdet med jeres forslaf de sidste par uger - Rigtig fedt med al jeres respons 

Jeg har fået ændret lidt i kategoriopdelingen og opdateret mange af billederne (det tager i hvert fald sin tid).

Enkelte af jer har kommenteret at selfie-delen burde droppes  

... Men jeg har i stedet lagt EKSTRA fokus "Selfies", takket være jeres kommentarer om, at i ikke helt forstod fidusen bag navnet #Selfiehuer. Her har jeg bl.a. fået integreret Instagram Feed og fremhævet teksten Smykker og huer til kvinder - Lige til et selfie! som jeg har placeret under teksten GRATIS FRAGT. 

Hvad synes i om det?

Mht. til halskæden, med det lille blad, som i produktbeskrivelsen blev sammenlignet med Julie Sandlaus halskæde, så er det helt fjernet fra siden.

Til sidst lidt sjov info:

I øjeblikket er de mest søgte produkter på Google, af dem jeg har på siden:

Selfie stang = 722 søgninger i juni/juli
Lyseblå hue = 286 søgninger i juni/juli
Læderarmbånd til kvinder = 276 søgninger i juni/juli

Jah ... så kan man undre sig over den store interesse i lyseblå huer, når vi har 24 grader udenfor 

De bedste hilsner 
Kathrine K Svendsen

De bedste hilsner fra Kathrine ��

Besøg gerne min lille webshop, hvor jeg fx sælger billige armbånd til kvinder, guld sølv og rosa 

Anmeld

8. juli 2017

ErDetSnartNU

Profilbillede for ErDetSnartNU

Lige det med lyseblå hue tror jeg handler mere om "studenter"huer end selfiehuer  Jeg kan dog ikke lige huske, hvilken uddannelse der har taget den lyseblå farve til sig. 

Jeg synes stadig ikke det med selfier virker, men jeg er så heller ikke din målgruppe. Til gengæld giver det mere mening nu end før, så jeg håber det virker for dig =) 

Og så vil jeg lige rose dig for din håndtering af kommentarene. Ikke allesammen er super konstruktive, men du virker ukuelig og med gå-på-mod. Det har man brug for som selvstændig! Så hep på dig - og hvis det ikke virker supergodt det med "selfiehuer" så prøv at ændre stilen og se om det virker 

Anmeld

8. juli 2017

ErDetSnartNU

Profilbillede for ErDetSnartNU

.... og så ville jeg droppe det billede hvor modellen rækker en fuckfinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.