Kathrine K. Svendsen skriver:
www.selfiehuer.dk
Jeg hygger mig meget med min lille webshop. Og nu er jeg begyndt at få smykker hjem.
.... Puha det tager sin tid at få taget billeder og oprettet varerne Men det begynder at tage form.
Nu er det smykker til kvinder jeg sælger, bl.a. elegante tynde sølv armbånd. Så jeg er meget spændt på at høre, hvad I synes om priserne på smykkerne. Så tag endelig et kig og fortæl gerne om i synes det hele virker for billigt, eller om priserne måske er for høje.
På forhånd tusind tak
Hvis jeg skal være ærlig er priserne alt alt for høje, men udvalget af smykker er Både noget som henleder mine tanker hen på billigt bling bling og noget Man kan få i Føtex. Skulle det være guldsmede niveau ville jeg hellere gå i en fysisk guldsmed butik hvor jeg kan se varen. Men det er noget som virker almindeligt, og set før, så ikke noget som ville trække mog ind og overveje at prøve siden.
Derudover er navnet for mærkeligt, lidt i tvivl hvordan det udtales og hvad det refererer til.
Jeg harstemt at smykkerne er for dyre ( da jeg synes de virker til at være overpriser) men havde også gerne stemt at de så for billige ud ( første svarmulighed, husker den ikke ordret) netop da det ikke ser ud til at være hverken ægte eller kvalitet, men noget som kan fåes i Føtex eller på et markede.
Anmeld