Sælger smykker - Men prisen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om priserne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.764 visninger
19 svar
51 synes godt om
25. maj 2017

Kathrine K. Svendsen

www.selfiehuer.dk

Jeg hygger mig meget med min lille webshop. Og nu er jeg begyndt at få smykker hjem.

.... Puha det tager sin tid at få taget billeder og oprettet varerne �� Men det begynder at tage form. 

Nu er det smykker til kvinder jeg sælger, bl.a. elegante tynde sølv armbånd. Så jeg er meget spændt på at høre, hvad I synes om priserne på smykkerne. Så tag endelig et kig og fortæl gerne om i synes det hele virker for billigt, eller om priserne måske er for høje.

På forhånd tusind tak ���� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. maj 2017

rytteriet

Alt alt for dyrt

Anmeld

27. maj 2017

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi

Det forvirrer mig at din hjemmeside hedder Selfiehuer, det ved jeg ikke hvad er, jeg troede du solgte smykker, måske skulle du få et andet hjemmeside navn, ellers så syntes jeg godt om både smykkerne og priserne 

Stolt mor til Skattepigen og Skattebassen 

Anmeld

27. maj 2017

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

Prisen er svær at bedømme, når man ikke står med produktet i hånden. Egentlig fine priser, men hvis det er noget træls bling-bling, så er det nok for dyrt...

Og få ændret det navn på hjemmesiden. Navnet giver nogle temmelig trælse associationer.

Anmeld

27. maj 2017

Kløver

Profilbillede for Kløver
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
Kathrine K. Svendsen skriver:

www.selfiehuer.dk

Jeg hygger mig meget med min lille webshop. Og nu er jeg begyndt at få smykker hjem.

.... Puha det tager sin tid at få taget billeder og oprettet varerne �� Men det begynder at tage form. 

Nu er det smykker til kvinder jeg sælger, bl.a. elegante tynde sølv armbånd. Så jeg er meget spændt på at høre, hvad I synes om priserne på smykkerne. Så tag endelig et kig og fortæl gerne om i synes det hele virker for billigt, eller om priserne måske er for høje.

På forhånd tusind tak ���� 

Hvis jeg skal være ærlig er priserne alt alt for høje, men udvalget af smykker er Både noget som henleder mine tanker hen på billigt bling bling og noget Man kan få i Føtex. Skulle det være guldsmede niveau ville jeg hellere gå i en fysisk guldsmed butik hvor jeg kan se varen. Men det er noget som virker almindeligt, og set før, så ikke noget som ville trække mog ind og overveje at prøve siden. 

Derudover er navnet for mærkeligt, lidt i tvivl hvordan det udtales og hvad det refererer til. 

Jeg harstemt at smykkerne er for dyre ( da jeg synes de virker til at være overpriser) men havde også gerne stemt at de så for billige ud ( første svarmulighed, husker den ikke ordret) netop da det ikke ser ud til at være hverken ægte eller kvalitet, men noget som kan fåes i Føtex eller på et markede. 

Anmeld

27. maj 2017

Hck

Profilbillede for Hck

Alt for dyrt når det "kun" er sølv belagte smykker. 

Husk at ændre salgs annoncen fra sølv armbånd til sølv belagte armbånd.

Anmeld

28. maj 2017

Anonymor

For dyrt. Der står jo ikke en gang hvad smykkerne er lavet af. Guldfarvet. Okay så det er ikke guld, men farven af guld. Hvad er materialet så? Og så står jeg allerede af ved at det er farvet guld uden at være det, kvaliteten på den slags holder i mine øjne aldrig. Og så står jeg også af på beskrivelsen, som prøver at profitere af reelle smykkedesignere - "de laver noget lignende, men ikke lige så fine og simple som dette smykke". Synes det er uprofessionelt, og at en del af smykkerne dermed kommer til at lugte langt væk af kopiprodukt af ringe kvalitet. 

Sorry, helt sikkert for dyrt, men det er næsten det mindste af det  

Anmeld

28. maj 2017

Anonymor

Det er ikke for at pille dig ned, men jeg er uforstående. Er det overhovedet tilladt at sælge et produkt der er så tæt op af originalen? Og din salgstale er, at dit produkt er mere simpelt end det fra Julie Sandlau. Hvordan det? De er jo næsten ens bortset fra vinklen på motivet? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2017

Zelinasmor

Profilbillede for Zelinasmor
Mor til Zelina og Mollie Thea

Jeg synes det ligner kopier af "mærkevarer" og det bakker jeg ikke op om. Udover det synes jeg som de andre at det ligner smykkerne du kan købe i Bilka/Føtex. Smykkerne er ikke sølv og guld men derimod belagt. Ville måske give 50-100kr for et af de flotte armbånd og 50-80kr for halskæderne. 

Derudover stemmer jeg i at navnet er mærkeligt.

Anmeld

28. maj 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Priserne kan jeg ikke udtale mig om uden at se og røre ved smykkerne. Men jeg er stensikker på, du overtræder markedsføringsloven ved at miskreditere et andet firma med din formulering om, at Sandlaus design ''desværre ikke er så enkelt og simpelt ''. Spørgsmålet er, om du ikke oveni risikerer en bøde for at sælge et kopiprodukt. 

Jeg er ikke ekspert på feltet, men det er i hvert fald ikke lovligt at skrive nedvurderende om andre brands.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.