Vægt 4-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.897 visninger
10 svar
10 synes godt om
24. maj 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Ja som overskriften siger -  hvad vejer jeres 4 årige så..

Min yngste bliver 4 om små 3 uger og har alle dage været en lang og meget slank dreng.

ved ikke præcist hvor høj han er, men vil skyde på ca 105-107 cm

han vejer pt ca 15 kg... han bruger str 98 i bluser og 98 i lange bukser men nu hvor det er shortsvejr har jeg fundet shortsene fra de sidste to år frem. han har et par i str 74, 2 i str 80 og et nyt i 92 som alle passer... han er meget smal om taljen og det er et mareridt at finde bukser der sidder ordenligt så hurra for at det snart er sommer og shortssæson

han skal vaccineres nu her men er ret bange for at det kommer til at gøre vildt ondt på ham, for når man laver en fold på hans mave eller arm er der dælme ikke meget fedt at gøre godt med. hvor stikker de i øvrigt der til 4 års? arm ellers ben? kan simpelthen ikke huske det fra min store af...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2017

Flomama

Min 4 årige er 127 cm og vejer 24 kilo, så syntes ikke din dreng lyder så lang? Min er noget over gennemsnit  de stikker i benet 

Anmeld Citér

24. maj 2017

MorTil3+

Vi har en pige på 5 hun vejer nu 20kg og er 114 høj, da hun var 4 var vejede hun 17kg og var 108. Ved både 4 og 5 års vaccinationen blev begge mine stukket i armen.

Anmeld Citér

24. maj 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Min pige er 3 og er ca 106cm og vejer vist 18,5kg

Anmeld Citér

24. maj 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg tror ikke han er så høj hvis han kan passe 98 i bukser. Min datter på samme alder er 103 cm (hun venter spændt på at vokse 2 cm så hun må prøve sjovere ting i Tivoli) og bruger 110 i tøj. Bukser str 104 stumper. Hun vejer 14 kg så ville ikke være bekymret. 

Anmeld Citér

24. maj 2017

Dash

Flomama skriver:

Min 4 årige er 127 cm og vejer 24 kilo, så syntes ikke din dreng lyder så lang? Min er noget over gennemsnit  de stikker i benet 

Min dreng på 7 er 128 høj og vejer 21kg  han ligger lige på gennemsnittet med højden så din dreng er da en høøøøøj en.

Anmeld Citér

25. maj 2017

Flomama

Dash skriver:

Min dreng på 7 er 128 høj og vejer 21kg  han ligger lige på gennemsnittet med højden så din dreng er da en høøøøøj en.

Ja han er høj mor her er 167, så det sjovt ud han går mig til brystet men han er Stadig 1,5 streg under max højden for hans alder 

Anmeld Citér

25. maj 2017

Thea14

Min datter på 4 er ca. 110 cm og vejer 17 kg. Syntes ikke hun ser voldsomt slank ud, selvom vægten siger det. 

Jeg er bare glad for at de fleste bukser kan strammes ind i livet, ellers ville hun da tabe dem alle. For at de er lange nok er vi nødt til at købe 116 til hende (det samme gælder bluser, ellers har hun bar mave) - syntes faktisk ikke at det bliver så stort et problem med bukser, netop fordi man kan spænde de fleste ind via elastikbånd i siderne.

Anmeld Citér

25. maj 2017

mommy1991

Min yngste bliver 4 om små 3 uger og har alle dage været en lang og meget slank dreng.

han vejer pt ca 15 kg... han bruger str 98 i bluser og 98 i lange bukser men nu hvor det er shortsvejr har jeg fundet shortsene fra de sidste to år frem. han har et par i str 74, 2 i str 80 og et nyt i 92 som alle passer... han er meget smal om taljen og det er et mareridt at finde bukser der sidder ordenligt så hurra for at det snart er sommer og shortssæson

han skal vaccineres nu her men er ret bange for at det kommer til at gøre vildt ondt på ham, for når man laver en fold på hans mave eller arm er der dælme ikke meget fedt at gøre godt med. hvor stikker de i øvrigt der til 4 års? arm ellers ben? kan simpelthen ikke huske det fra min store af...

Min søn bliver 4 i juli og er ca. 106 cm høj og vejer ca. 18-19 kg. Han bruger str. 110-116 i tøj. 

Anmeld Citér

25. maj 2017

2babygirls

Mulllesmor skriver:

Da min datter blev 4 målte hun 100cm og vejede knap 13 kilo.

Hun har i lang tid kunne bruge 98 i tøj men pludselig stumpede de i ærmerne så nu bruger hun 104, bukser skal dog var med elastik ellers kan hun ikke holde dem oppe. Men hun er blevet total kjole pige så bukser dur bare ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.