Jeg skal giftes! Kender du et sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2017

hipsomhapper

Profilbillede for hipsomhapper
Hullahop92 skriver:

Hotel Prindsen i Roskilde. Så smukt! 

Tusind tak, det vil jeg lige få set på!

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. maj 2017

lottemusen

Profilbillede for lottemusen
hipsomhapper skriver:

Så vil jeg da helt sikkert se nærmere på det! Har du evt billeder fra steder (oppyntning, omgivelser?) for jeg stoler aldrig helt på det man kan finde på hjemmesider

Jeg har desværre ikke lige nogle billeder her, men jeg har lige tjekket deres hjemmeside. Og i deres galleri kan du se både lokaler, oppyntning/borddækning og mad, og jeg vil sige, at det du ser på billederne er også det du får. Og så synes vi endda, at det ikke var særligt dyrt i forhold til andre steder. 

Anmeld Citér

24. maj 2017

Jullesnulle

hipsomhapper skriver:

Åh ja, dem har jeg faktisk fået anbefalet før... Tak

Fantastisk sted hvor man kan have gæster udenfor til fordrink. De står for alt fra drink til natmad og bryllupskage.... sååå nemt.

også dejligt sted til foto.

vi blev viet i Frederiksberg kirke lige overfor

Anmeld Citér

25. maj 2017

K&S

Profilbillede for K&S
Har den mest fantastiske mand og søn :-)

Yay, min mand har endelig været på knæ og nu skal vi bare finde et sted... så please kom med alle jeres gode steder til fest. Det skal holdes på Sjælland, men derudover er der ikke de store krav

Edit: Jeg var lige inde og tjekke - konceptet og leje af lokaler er ændret helt fra sidst, vi var der... 

Hvis jeg skulle giftes igen, ville jeg holde det på Frederiks Bastion i København. 

Det er et gammel krudthus med flotte, rustikke detaljer, fantastisk mad og hyggelige omgivelser - lige ned til havnen :-) 

Anmeld Citér

25. maj 2017

MiniMe2005

hipsomhapper skriver:

Som jeg skriver er der ikke de store krav. Vi er stadig i den tidlige planlægningsfase og har ikke fastsat et beløb. Vi vil dog ikke selv stå for mad og oprydning og derfor ved vi godt det bliver dyrt... hvis vi kan holde det på 1000-1200 kr ville det være dejligt, men lige nu er vi åbne for inspiration

Der er de gamle pakhuse på Njalsgade på Islands Brygge. Jeg kender to af stederne, Olsen+3 og naborestauranten kan ikke huske navnet). De er begge virkelig hyggelige, god service og lækker mad.

Ellers er der Dansk Arkitekturcenter, men jeg tror, det er i den dyrere ende. Brøndsalen på Frederiksberg er også virkelig fin, men desværre også dyr.

Og så er der generelt mange restauranter, der også kan stå for bryllupper. Så det er værd at tage et kig på jeres yndlingsrestauranter og se, hvad de kan tilbyde :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.