Jeg skal giftes! Kender du et sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
14 svar
8 synes godt om
24. maj 2017

hipsomhapper

Profilbillede for hipsomhapper

Yay, min mand har endelig været på knæ og nu skal vi bare finde et sted... så please kom med alle jeres gode steder til fest. Det skal holdes på Sjælland, men derudover er der ikke de store krav

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. maj 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Jeg kender flere, der har holdt på Havartigården i Holte. Måske kunne det være en idé at kigge nærmere på? Og stort tillykke! 

Anmeld Citér

24. maj 2017

lottemusen

Profilbillede for lottemusen
hipsomhapper skriver:

Yay, min mand har endelig været på knæ og nu skal vi bare finde et sted... så please kom med alle jeres gode steder til fest. Det skal holdes på Sjælland, men derudover er der ikke de store krav

Vi holdte vores bryllup på Skævinge kro, og det kan KUN anbefales! Alt var bare så godt, og de gjorde meget ud af at opfylde vores ønsker.

Vi kender andre der også har holdt bryllup der, og de har også kun positivt at sige om det 

Anmeld Citér

24. maj 2017

MiniMe2005

Hvad er budgettet? Evt pr kuvert? Det vil gøre det lidt lettere at anbefale steder :-)

Anmeld Citér

24. maj 2017

Jullesnulle

Profilbillede for Jullesnulle

Josty i Frederiksberg have

Anmeld Citér

24. maj 2017

Hullahop92

Profilbillede for Hullahop92

Hotel Prindsen i Roskilde. Så smukt! 

Anmeld Citér

24. maj 2017

hipsomhapper

Stivdie skriver:

Jeg kender flere, der har holdt på Havartigården i Holte. Måske kunne det være en idé at kigge nærmere på? Og stort tillykke! 

Tusind tak, det vil jeg helt klart se nærmere på

Anmeld Citér

24. maj 2017

hipsomhapper

lottemusen skriver:

Vi holdte vores bryllup på Skævinge kro, og det kan KUN anbefales! Alt var bare så godt, og de gjorde meget ud af at opfylde vores ønsker.

Vi kender andre der også har holdt bryllup der, og de har også kun positivt at sige om det 

Så vil jeg da helt sikkert se nærmere på det! Har du evt billeder fra steder (oppyntning, omgivelser?) for jeg stoler aldrig helt på det man kan finde på hjemmesider

Anmeld Citér

24. maj 2017

hipsomhapper

MiniMe2005 skriver:

Hvad er budgettet? Evt pr kuvert? Det vil gøre det lidt lettere at anbefale steder :-)

Som jeg skriver er der ikke de store krav. Vi er stadig i den tidlige planlægningsfase og har ikke fastsat et beløb. Vi vil dog ikke selv stå for mad og oprydning og derfor ved vi godt det bliver dyrt... hvis vi kan holde det på 1000-1200 kr ville det være dejligt, men lige nu er vi åbne for inspiration

Anmeld Citér

24. maj 2017

hipsomhapper

Jullesnulle skriver:

Josty i Frederiksberg have

Åh ja, dem har jeg faktisk fået anbefalet før... Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.