Jeg har brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Helt off topic: Men hvad mener du med 'det system vi har i Danmark'? Tror du, at forholdene er bedre i Rusland? I Venezuela? Kina? 

Måske ikke! Men vi bruger MANGE penge og resurser på at hjælpe andre lande.. måske det var en ide at hjælpe de danske osse.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja tør ikke andet alt herinde ligger jo offentlig . 

Nej, kender det.. ved ikke lige hvad jeg skal gøre for at finde dig 

Anmeld Citér

23. maj 2017

AnoMom

Abracadabra skriver:

Helt off topic: Men hvad mener du med 'det system vi har i Danmark'? Tror du, at forholdene er bedre i Rusland? I Venezuela? Kina? 

Jeg bor hverken i Rusland, Venezuela eller Kina så hvad har det med noget som helst at gøre?

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det lyder virkelig heller ik til at du har det nemt lige nu. Men tænker at lægen måske har ret i at noget medecin ku hjælpe dig, med at få lidt ro, på det du kalder tankemuller!!

Som en anden også foreslår, så tag en bisidder med til møder, som ka hjælpe dig/jer med at få fremlagt de ting i tumler med.

Du nævner selv din bror, han ku måske tage med som bisidder!

I forhold til dine venskaber, så vær ærlig og fortæl dem, at du har det svært lige nu, og at du faktisk er i livskrise. Måske de ik har forstået hvor hårdt du har det?

Forklar dem, at det ik er fordi du ik vil dem, men at overskuddet bare er helt væk lige nu. Du ku også be en veninde om at tage med sim bisidder.

I hvert fald får du lige et kram herfra! Vh Stine 

Ja, det ved jeg også godt.. men jeg er bange for sådan noget, (derfor de siger angst også) men sys fandme heller ikke det er fair at jeg skal æde medicin fordi nogle ikke hjælper når jeg har bedt om hjælp så længe, min ældste er 8 år, han har IA så han er født med det, og har ALTID krævet meget. 

Årh ja god ide med ham som bisidder. Det er jeg sikker på han gerne vil 

Anmeld Citér

23. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jo og det gør han også.. han er helt fantastisk. Men føles bare så forkert at han skal tage det ansvar  

jeg kæmper en kamp, og er ved læge/psykolog hver uge - men det hjælper jo intet.. tvært i mod.. og fire læger har fire meninger.. aner ikke hvilken en af dem der er mest rigtig ..   jeg har mistet min egen fatning, og selvkontrol.. jeg kan ikke kende mig selv.. jeg er i tvivl om mine egne evner konstant 

Sådan må du slet ikke tænke - at det føles forkert. Den største styrke vi mennesker kan have er at række hånden ud og bede om hjælp. Den styrke besidder du og det må du aldrig være flov over eller ked af!! 

Forstår udemærket din frustration. Men det er stadig vigtigt at holde fast i specielt psykolog timerne. Jeg har selv gået til psykolog i flere omgange og følte heller ikke at det hjalp en bjælde. Men det gjorde det i sidste ende. Vejen er lang men du skal nok nå i mål <3

Der med lægerne er også helt hen i vejret. Ved slet ikke hva jeg skal sige om det udover at det bekræfter min holdning til det danske system 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym trådstarter

Sådan må du slet ikke tænke - at det føles forkert. Den største styrke vi mennesker kan have er at række hånden ud og bede om hjælp. Den styrke besidder du og det må du aldrig være flov over eller ked af!! 

Forstår udemærket din frustration. Men det er stadig vigtigt at holde fast i specielt psykolog timerne. Jeg har selv gået til psykolog i flere omgange og følte heller ikke at det hjalp en bjælde. Men det gjorde det i sidste ende. Vejen er lang men du skal nok nå i mål <3

Der med lægerne er også helt hen i vejret. Ved slet ikke hva jeg skal sige om det udover at det bekræfter min holdning til det danske system 

Nej , det siger han osse selv.. vi snakker meget om det pt, netop fordi min krop virkelig har sagt fra nu.. jeg har lagt i sengen siden søndag morgen nu. Jeg får ikke mad, væske eller noget.. mit dvitamin er helt nede på 9 (fin taget blodprøve idag), hvor hun sagde idag at det skulle være over 50, men at det var stres symptom.. min tanke er så HVORFOR SPEKULERE DU PÅ ADHD ????

Anmeld Citér

23. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Nej , det siger han osse selv.. vi snakker meget om det pt, netop fordi min krop virkelig har sagt fra nu.. jeg har lagt i sengen siden søndag morgen nu. Jeg får ikke mad, væske eller noget.. mit dvitamin er helt nede på 9 (fin taget blodprøve idag), hvor hun sagde idag at det skulle være over 50, men at det var stres symptom.. min tanke er så HVORFOR SPEKULERE DU PÅ ADHD ????

Forstår dig så sandelig godt din frustration. Gu har du ej ADHD. Du har stress. 

Som Stine skriver. Så er det måske en god ide at få en form for medicin så du kan slappe af i krop og hoved

Anmeld Citér

23. maj 2017

Abracadabra

AnoMom skriver:

Jeg bor hverken i Rusland, Venezuela eller Kina så hvad har det med noget som helst at gøre?

Blot at man nogle gange bør unde sig selv lidt perspektiv, inden man nedgør et af de mest finmaskede sikkerhedsnet i verden. Det er muligt at man føler sig røvrendt og svigtet af det større system, men nogle gange havde man måske mere glæde af at se på alt det, man får? 

Jeg sætter ofte pris på det vidunderlige samfund, vi lever i, hvor ligheden og sikkerheden er høj, og hvor man ikke skal være født rig for at have muligheder.

Derfor bliver jeg lidt forarget, når jeg læser sure kommentarer om, hvor elendigt vi har det i Danmark. 

Anmeld Citér

23. maj 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Måske ikke! Men vi bruger MANGE penge og resurser på at hjælpe andre lande.. måske det var en ide at hjælpe de danske osse.. 

Jeg synes faktisk, st det lyder som om, at du får ret meget hjælp. Det kan godt være, at du ikke får alt, hvad du gerne vil have, men det får de færreste.

Anmeld Citér

23. maj 2017

Anonym

Abracadabra skriver:

Blot at man nogle gange bør unde sig selv lidt perspektiv, inden man nedgør et af de mest finmaskede sikkerhedsnet i verden. Det er muligt at man føler sig røvrendt og svigtet af det større system, men nogle gange havde man måske mere glæde af at se på alt det, man får? 

Jeg sætter ofte pris på det vidunderlige samfund, vi lever i, hvor ligheden og sikkerheden er høj, og hvor man ikke skal være født rig for at have muligheder.

Derfor bliver jeg lidt forarget, når jeg læser sure kommentarer om, hvor elendigt vi har det i Danmark. 

vi har et ualmindelig godt velfærdssamfund så længe man er sund og rask . Der er ikke meget hjælp at hente når det er brug for dette. Bøvs !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.