3 års undersøgelse! højde! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.968 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Lillefe

Hej med jer!

Min datter har lige været til 3 års undersøgelse! og er rimeligt høj er sin alder... i følge stastiske undersøgelser.. hun er 106 cm! hun er lige blevet 3 her den 22 september.. syntes godt nok det er vildt!

Hvad måler jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Christina & Liam

ja, hun er godt nok høj!

Min søn, som bliver 3 er 20 nov. er 101 cm.. så han er også godt med, i den høje ende af tabellen

Anmeld

10. oktober 2009

ekzunz

Klara var 89 cm. og vejede ca. 11,5 kg. til 3 års undersøgelsen.

Anmeld

10. oktober 2009

Munder

Andrea blev 3 år her den 1. september

Hun var 96 cm høj. Din pige har da bare modelmål

Anmeld

10. oktober 2009

AstridM

Vores der bliver 3 til januar er 99 cm nu så .. hold da op en højde

Anmeld

10. oktober 2009

Katjaro

Perl skriver:

Hej med jer!

Min datter har lige været til 3 års undersøgelse! og er rimeligt høj er sin alder... i følge stastiske undersøgelser.. hun er 106 cm! hun er lige blevet 3 her den 22 september.. syntes godt nok det er vildt!

Hvad måler jeres børn?

Jeg tror det svarer til den højde min store datter havde da hun var 3 år. Men hun er også en høj pige. Hun målte til sin 5 års undersøgelse 121 cm (svarende til en 7 årig).

Så bered dig på en høj pige

Knus Katja

Anmeld

11. oktober 2009

Lillefe

Katjaro skriver:

Jeg tror det svarer til den højde min store datter havde da hun var 3 år. Men hun er også en høj pige. Hun målte til sin 5 års undersøgelse 121 cm (svarende til en 7 årig).

Knus Katja

hehe sikke en stor pige

Anmeld

11. oktober 2009

Honningblomst

Min den mellemste var også høj...12 cm mere end den første som 3 årige.

Han er nu 6 år (7 år i næste måned) og er 136 cm, så han følgeer sin kurve fint og det er jo det det handler om. Synes dog tit det er synd for ham at han er så høj og altid har været det..der bliver set lidt anderledes på et barn der ser så meget ældre ud.

Knus Eva

Anmeld

15. oktober 2009

Tina2

Min datter var 104 cm til 3 års. Hun er idag 5½ år og måler 125 cm, bruger str. 8 år i tøj, så hun er langt over gennemsnittet..... Men her er heller ikke nogen at blive lille efter, jeg måler 180 cm og min mand 197 cm.

Anmeld

15. oktober 2009

Tina2

Katjaro skriver:

Knus Katja

Min datter målte 120½ cm til 5 års Så de er bare i den høje ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.