Wish

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2017

Zelinasmor

AnoMom skriver:

Det er der mange tager fejl korrekt at tøjet i vores butikker kommer fra Kina. Men de kommer fra de store fabrikker med kvalitetskontrol osv. Det fra Wish, mama osv er fra de små fabrikker uden kontrol. Tro mig jeg kender til det gennem mit tidligere job. (Som jeg ikk må gå nærmere ind på pga regler)

Jeg kender så også til butikker hvor det ikke er sådan det foregår. Jeg skrev heller ikke at det var sådan alle steder, men nogle. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2017

AnoMom

Zelinasmor skriver:

Jeg kender så også til butikker hvor det ikke er sådan det foregår. Jeg skrev heller ikke at det var sådan alle steder, men nogle. 

Det er så sådan nogle butikker der skal meldes da  de ikk overholder EUs lovkrav osv.

Anmeld Citér

23. maj 2017

Sahara82

AnoMom skriver:

Der kan snildt på 1-2 mdr før det når frem. Husk på det kommer fra Kina og sendes ikke Express. 

Vil samtidig gøre dig opmærksom på de mange kemikalier det er i tøjet. Blandt andet derfor det sælges så billigt. Det samme med legetøj. Det er meget få ting der er uden giftstoffer det er kræft og allergifremkaldende 

Åh nej, det var jeg faktisk slet ikke opmærksom på. Godt du skriver det! 

Havde bare fundet sådan en "storm pooper" body, som min bedre halvdel helt sikkert ville finde mega morsom.. Hm nu tænker jeg at bebs kan få den på en gang eller to efter grundig, grundig vask(e) ��

Anmeld Citér

23. maj 2017

Sahara82

Tusinde tak for alle jeres svar piger. Er slet ikke inde i wish systemet, men kan nu se at de forventes at blive leveret i juni. 

Self vidste jeg godt det var meget meget billigt, og at kvaliteten nok var derefter, men jeg vil klart være opmærksom på at tøjet skal vaskes grundigt før det skal bruges. Og tænker at det nok ikke får lov til at komme på så ofte - det var også mest fordi de var lidt sjove, og absolut ikke kønne  

Anmeld Citér

23. maj 2017

AnoMom

Sahara82 skriver:

Åh nej, det var jeg faktisk slet ikke opmærksom på. Godt du skriver det! 

Havde bare fundet sådan en "storm pooper" body, som min bedre halvdel helt sikkert ville finde mega morsom.. Hm nu tænker jeg at bebs kan få den på en gang eller to efter grundig, grundig vask(e) ��

Selv tak. Der er mange der ikke tænker over det eller ved det. Så jeg fortæller det altid som et velment råd. Folk bestemmer jo selv hvad de vil.

der sker heller intet ved at man bruger det en sjælden gang imellem. Det er mere hvis man bruger det ofte at der kan ske skader. Men det behøver der nødvendigvis jo ikke at gøre. Bare godt at være opmærksom på det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.