Wish

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.598 visninger
14 svar
24 synes godt om
22. maj 2017

Sahara82

Hej  

Jeg har bestilt nogle sjove bodyer til lillebror inde på wish. Det er ved at være tre uger siden nu, men tænker hvor lang tid det mon kan tage før de kommer frem? 

Har I erfaring med wish og hvor længe der går før det man har bestilt kommer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2017

nilletøz

Der kan godt gå en måned eller mere.. har været halvanden måned på ting derfra.. men nogle gange før jeg det lang tid før ind der står derinde 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Bananaalice

Når du bestiller (og inden) kan du altid se hvornår det senest vil ankomme, dog kan de godt rykke sig lidt, så hold øje under ordrehistorik.. 
Og så er PostNord forfærdelige til at gøre deres del for tiden

Anmeld Citér

22. maj 2017

Thea14

Det kan lige så vel være postnord der har klokket i det.

De fleste varer fra sider som Wish, der ikke når frem, viser sig at være fordi de sender med postnord. - præcis ligesom mange her på det sidste har oplevet at hospitalerne aldrig modtager deres vandrejournaler.

Anmeld Citér

22. maj 2017

AnoMom

Sahara82 skriver:

Hej  

Jeg har bestilt nogle sjove bodyer til lillebror inde på wish. Det er ved at være tre uger siden nu, men tænker hvor lang tid det mon kan tage før de kommer frem? 

Der kan snildt på 1-2 mdr før det når frem. Husk på det kommer fra Kina og sendes ikke Express. 

Vil samtidig gøre dig opmærksom på de mange kemikalier det er i tøjet. Blandt andet derfor det sælges så billigt. Det samme med legetøj. Det er meget få ting der er uden giftstoffer det er kræft og allergifremkaldende 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Thilde86

AnoMom skriver:

Der kan snildt på 1-2 mdr før det når frem. Husk på det kommer fra Kina og sendes ikke Express. 

Vil samtidig gøre dig opmærksom på de mange kemikalier det er i tøjet. Blandt andet derfor det sælges så billigt. Det samme med legetøj. Det er meget få ting der er uden giftstoffer det er kræft og allergifremkaldende 

Undskyld, men trådstarter har da ikke bedt om din mening omkring hvorvidt tingene er skadelige eller ej?

Og for at svare på trådstarters spørgsmål; der står en forventet leveringsdato, når du bestiller din vare (bestiller du flere varer vil tingene typisk have hver sin leveringsdato). Denne dato kan du gå ind og checke op på senere, og af og til ændrer de datoen undervejs. Men hvis de ikke ændrer datoen, og du ikke har fået din vare på denne dato, så kan du gå ind og få refunderet beløbet, ved at udfylde at du ikke har modtaget din vare. Og det har jeg aldrig oplevet nogen som helst problemer med, og får typisk pengene inden for en uge. Engang imellem er varen så alligevel dukket op på et senere tidspunkt - og så er det jo bare til din fordel.

Men generelt skal man vist forvente omkring en måned i levering sådan i gennemsnit, men der kan både gå en uge (det mindste jeg har oplevet) og også to måneder (har hørt flere som først har fået deres varer to måneder efter bestilling). Husk på hvor lidt man reelt giver for levering fra den anden side af jordkloden vs hvad det ville koste at sende den samme vare bare fra Jylland til Sjælland fx.

Så skal man bruge noget derfra til et bestemt tidspunkt, så skal man bestille i god tid, for man er nødt til at forvente at der højst sandsynligt går noget tid.

Anmeld Citér

22. maj 2017

AnoMom

Thilde86 skriver:

Undskyld, men trådstarter har da ikke bedt om din mening omkring hvorvidt tingene er skadelige eller ej?

Og for at svare på trådstarters spørgsmål; der står en forventet leveringsdato, når du bestiller din vare (bestiller du flere varer vil tingene typisk have hver sin leveringsdato). Denne dato kan du gå ind og checke op på senere, og af og til ændrer de datoen undervejs. Men hvis de ikke ændrer datoen, og du ikke har fået din vare på denne dato, så kan du gå ind og få refunderet beløbet, ved at udfylde at du ikke har modtaget din vare. Og det har jeg aldrig oplevet nogen som helst problemer med, og får typisk pengene inden for en uge. Engang imellem er varen så alligevel dukket op på et senere tidspunkt - og så er det jo bare til din fordel.

Men generelt skal man vist forvente omkring en måned i levering sådan i gennemsnit, men der kan både gå en uge (det mindste jeg har oplevet) og også to måneder (har hørt flere som først har fået deres varer to måneder efter bestilling). Husk på hvor lidt man reelt giver for levering fra den anden side af jordkloden vs hvad det ville koste at sende den samme vare bare fra Jylland til Sjælland fx.

Så skal man bruge noget derfra til et bestemt tidspunkt, så skal man bestille i god tid, for man er nødt til at forvente at der højst sandsynligt går noget tid.

Nej det har hun ikke men hvis ts ikke er klar over det (hvilket det ikke tyder da det lyder som om det første gang hun benyttet det) så er jeg høflig at gøre opmærk på det. 

Har du et problem med det så scroll videre. Ts kan selv vælge at hoppe videre ligeså vel. 

Anmeld Citér

22. maj 2017

Zelinasmor

AnoMom skriver:

Der er det samme i meget børnetøj herhjemme. Tøjet bliver fragtet fra Kina og bliver solgt videre i butikker herhjemme blot med mærket udskiftet.   Det samme gælder meget voksentøj i butikkerne 

Anmeld Citér

22. maj 2017

AnoMom

Zelinasmor skriver:

Der er det samme i meget børnetøj herhjemme. Tøjet bliver fragtet fra Kina og bliver solgt videre i butikker herhjemme blot med mærket udskiftet.   Det samme gælder meget voksentøj i butikkerne 

Det er der mange tager fejl korrekt at tøjet i vores butikker kommer fra Kina. Men de kommer fra de store fabrikker med kvalitetskontrol osv. Det fra Wish, mama osv er fra de små fabrikker uden kontrol. Tro mig jeg kender til det gennem mit tidligere job. (Som jeg ikk må gå nærmere ind på pga regler)

Anmeld Citér

22. maj 2017

altogintet

Sahara82 skriver:

Hej  

Når jeg bestiller fra Wish går der mellem 20-45 dage cirka inden jeg har varen ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.