Hvilken uge fik i syntpomer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2017

Enlig

Ja, som overskriften siger. Hvilken uge fik i symptomer på graviditet?

da vi ventede vores datter havde jeg fra uge 3 og testede da også positiv 3+1. Lige nu, har jeg voldsom halsbrand, ondt i underlivet og meget hovedpine og skal teste om en uge og nogle dage .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2017

baby_drømme

Enlig skriver:

da vi ventede vores datter havde jeg fra uge 3 og testede da også positiv 3+1. Lige nu, har jeg voldsom halsbrand, ondt i underlivet og meget hovedpine og skal teste om en uge og nogle dage .

Mener det var omkring uge 5, hvor brysterne blev ømme  

Jeg går selv i øjeblikket med halsbrand, stik i brysterne og enorm træthed, så det er spændende hvad testen siger når jeg får taget mig sammen til at teste  

Anmeld Citér

20. maj 2017

Enlig

Yoga_mor skriver:

Mener det var omkring uge 5, hvor brysterne blev ømme  

Jeg går selv i øjeblikket med halsbrand, stik i brysterne og enorm træthed, så det er spændende hvad testen siger når jeg får taget mig sammen til at teste  

Her er det jag i underlivet. Så det bliver spændende. Manden siger jeg er gravid, men jeg kan næsten mærke jeg ikke er. Selvom han altid har haft ret

Anmeld Citér

20. maj 2017

AnoMom

Enlig skriver:

Da maven begyndte at vokse og jeg mærkede de første bobler.

Anmeld Citér

21. maj 2017

Mamalu

Her startede kvalmen allerede i uge 5. 

Anmeld Citér

21. maj 2017

HvidSne

Inden positiv test i uge 4 var mine bryster ømmere end nogensinde før. Så kom den overvældende træthed og kvalmen i uge 6.

Anmeld Citér

21. maj 2017

Mel92

Cirka uge 4 

Før jeg testede positiv begyndte jeg at få rigtig ømme bryster, og så var jeg sindssyg træt. (Det er faktisk ikke gået væk endnu ) Er 7+3 nu, og har den sidste uge haft ret meget kvalme! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.