Hvordan fandt i jeres rette hylde? jobskift/ny udd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2017

Loa

Mor11 skriver:

Jeg synes bare ikke rigtig de der tests er vildt gode.. 

pt har jeg et håndværkerjob og arbejder primært alene. Dét skal jeg i hvertfald ikke igen! Jeg har meget mere gejst i et team. Og så skal det ikke være en fysisk job igen. Jeg orker det ikke. Det er tungt og hårdt og jeg gider ikke slides ned inden jeg er 40 (jeg er i slut tyverne). 

Mit hoved er bedre skruet på end fordommene siger om den gængse håndværker, så jeg vil sagtens kunne tage en uddannelse der er temmelig boglig. Hvis jeg kan finde råd! Det er jo så det næste... Fuck SU altså.. 

Gå ind og søg på hvilke uddannelser der er med lærlingeløn, det er trods alt lidt bedre end SU.. måske er der en der i blandt der kunne være interessant...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2017

Anonym

Mor11 skriver:

Nej desværre. Det er en erhvervsuddannelse uden mulighed for hverken videreuddannelse eller andre typer af job end det jeg har.. jeg er glad for min arbejdsplads - altså mine kollegaer, min chef, vilkårene. Det er altsammen fint. Men selve opgaverne er jeg brændt fuldstændig ud i, og der er ikke alternativer. 

Nu er jeg problemknuser-typen, og jeg ville (og har i øvrigt også gjort det) sparke døren ind til chefen og sige "hit med nogle spændende udfordringer eller jeg er skredet"...min chef var hurtig til at sende ledelsesopgaver videre, jeg fik spændende arbejde og erfaring og med tiden har jeg brugt det til at komme videre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.