Anonym skriver:
Haha mon ikke du helt sikkert er det

Ved bare ikke om jeg tør - om jeg er god nok - om jeg ville kunne finde ud af det - om jeg er for gammel til at starte på en uddannelse (er 32).
Jeg er 36 og blev færdig som sygeplejerske i januar, såfremt gammel er du ikke 
Men du hr uden tvivl en anden tilgang til studiet end de unge piger der næsten lige et kommet ud af gymnasiet. De sad og halvsov i timerne, var på fb mm og kunne alligevel få lidt ud af undervisningen.
Jeg har at arbejdet kort tid på et forsorgshjem og var så uden arjde her i maj, men starter nu job igen i Regionspsykiatrien den 1.6 og jeg glæder mig. Jeg ved dog også jeg vil blive udfordret pga patientgruppen og arbejdstider, bla. med vagter hver anden weekend.
Jeg tænker det er millioner af muligheder for job indenfor så mange forskellige ting, at det mere handler om at finde sin hylde. Min hylde ligger primært i psykiatrien, det vidste jeg allerede ved studiestart.
Skolen skal man nok komme igennem, hvis man almindelig bogligt begavet. Selv dem med læsevanskeligheder kommer igennem med lidt hjælp fra nettet og egen vilje.
Uddannelsen er virkelig fed, man lærer så meget spændende selv om det første halve år kan virke lidt overvældende. Og jeg blev sindsygt træt af lektier... Men ja, praktikerne er det bedste, at komme ud og få sat handling på ordene. Men man.bliver da presset på ens kunnen hele tiden og det er godt at kunne få ro på de dage man har studiefri.
Anmeld
Citér