Brækket tå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. maj 2017

Nogensmor??

jeg er så godt som 100%sikker på jeg har en brækket tå. 

Vildt hævet ogblå/lilla. Har siddet med is på længe og smerten forsætter i ekstremer.. 

gør man overhovedet noget ved det??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2017

Kay

NatasjaH skriver:

jeg er så godt som 100%sikker på jeg har en brækket tå. 

Vildt hævet ogblå/lilla. Har siddet med is på længe og smerten forsætter i ekstremer.. 

gør man overhovedet noget ved det??

Det kommer meget an på hvilken tå og hvordan den er brækket  hvis det er lille tjeneste gør de sjældent andet end at tape den... Men storetåen kan havde brug for skinde eller operation 

Jeg brækkede min storetå og der var de første usikre på om jeg skulle opereres men jeg klarede frisag

Anmeld Citér

14. maj 2017

Nogensmor??

Kay skriver:

Det kommer meget an på hvilken tå og hvordan den er brækket  hvis det er lille tjeneste gør de sjældent andet end at tape den... Men storetåen kan havde brug for skinde eller operation 

Jeg brækkede min storetå og der var de første usikre på om jeg skulle opereres men jeg klarede frisag

Det er tåen ved siden af stortåen.. skulle ligge min søn i seng, og så hamrede jeg tåen ind i fodlisten... 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Mom

Profilbillede for Mom
NatasjaH skriver:

Det er tåen ved siden af stortåen.. skulle ligge min søn i seng, og så hamrede jeg tåen ind i fodlisten... 

Jeg tror det bedste du kan gøre er at tape den sammen med tåen ved siden af (ikke storetåen), og en god flad sko.

Anmeld Citér

14. maj 2017

Kay

NatasjaH skriver:

Av for  altså egentlig er det vel smartest at tage på skadestuen med... 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Nogensmor??

Kay skriver:

Av for  altså egentlig er det vel smartest at tage på skadestuen med... 

Ja gør helt vanvittig ondt.. men gør det jo på tæerne, sys bare det plejer gå hurtigt over 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Nogensmor??

Mom skriver:

Jeg tror det bedste du kan gøre er at tape den sammen med tåen ved siden af (ikke storetåen), og en god flad sko.

Det vil jeg prøve 

Anmeld Citér

14. maj 2017

Vivienne

Min mand brækkede en tå i sidste uge. Ringede til lægevagten og lægen spurgte om tåen var skæv. Det var den ikke. Bare blå/lilla. Så skulle han bare tape den sammen med tåen ved siden af. Der er ikke andet man kan gøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.