Hej 
Dagen er den at min datters far i går eftermiddags ringede til mig og sagde at han ikke ville vores datter mere, fordi han ikk ikke gad at hun blev sur på ham, når hun ikke fik sin vilje. Under en time senere bliver hun sat af foran min venindes lejlighed, hvor jeg var på vej hen sammen med hende i det var tættest på for os. Da vi er cirka 100 meter væk kan vi se at han allerede er ankommet og har taget hende ud af bilen og smider hendes ting foran hende på fortovet og sparker til det, mens hun står og græder foran ham. Vi kommer hen og min veninde får min datter indenfor og han fortæller mig at han ikk gider mere og så kører han sin vej uden at sige farvel.
Har har sat hendes ting af ude foran mit hjem i mens vi ikke var hjemme og har skrevet at han bare ikke har overskud til hende mere.
Så nu ved jeg ikke helt hvordan jeg skal gøre med børnehaven og ændringer i samvær og forældremyndighed osv.
Min datter har det i forvejen svært, fordi en af hans tidligere kærester slog hende uden at han vidst havde lagt mærke til noget og hun har i dag selvfølgelig været mærket af hvad der er sket og er meget ked af det i situationer hvor hun står alene på for eksempel legepladsen og venter på gyngen bliver ledig og hun tror at jeg heller ikke kan lide hende længere, hvis jeg bliver lidt bestemt og begynder at græde. Jeg fortæller hende at selvfølgelig kan jeg godt lide hende og at jeg elsker hende og krammer hende, men hun har det bare svært. Oven i løbet har min kæreste kræft og hun er nået at blive glad for ham inden sygdommen kom, så selvom han snart er rask, så har det også sat mange tanker i gang i hende, særligt omkring døden og folk der forsvinder og nu skal hun også i gennem det her.
Jeg håber på lidt råd omkring de ting jeg er i tvivl omkring 
Anmeld
Citér