Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået denne store fine og meget tomme krukke (60×60) og jeg tænker at ønske mig en plante til den i mors dags gave har i nogle forslag? Gerne noget der dufter eller smager godt og er pænt
Vi har allerede jordbær hindbær blåbær hortensia og krydderurter
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En opstammet ribs måske, eller en blåbær plante og så tyttebær som bunddække, man kan også få dværg æble,blomme, pære træer. Eller opstammet stikkelsbær.
Det var mit bud på smager godt delen
Eller en dværg syren, de bliver rigtig flotte
Jeg ønsker mig et appelsin/citron træ..
det vil være fedt med sådan et træ i din krukke..
BC skriver: Jeg ønsker mig et appelsin/citron træ.. det vil være fedt med sådan et træ i din krukke..
Ja men jeg har desværre ikke et sted at stille det om vinteren.... det må jo ikke få frost og ikke få det for varmt
ESV skriver: En opstammet ribs måske, eller en blåbær plante og så tyttebær som bunddække, man kan også få dværg æble,blomme, pære træer. Eller opstammet stikkelsbær. Det var mit bud på smager godt delen
Må lige se nærmere på de dværg træer
Op
Jeg har en krukke der minder lidt om din med liter antal - jeg har en japansk dværg løn stående i min
Chris87 skriver: Jeg har en krukke der minder lidt om din med liter antal - jeg har en japansk dværg løn stående i min
Hvordan ser sådan en ud?
Kay skriver: Hvordan ser sådan en ud?
Jeg kan ikke rigtig sætte fotos ind - så smider lige et link til det træ jeg har
https://www.jespersplanteskole.dk/japansk-dvaerglon-acer-palmatum-inaba-shidare-80-100-cm
De kan klippes til så man holde dem i en vis højde og drøjde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128